Lodówki Gorenje

11. Data: 2005-01-19 15:04:32

Temat: Re: Lodówki Gorenje
Od: "Rodbert" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podłączałeś wodę do lodówki?
A może piszesz o pralce?

Robert

12. Data: 2005-01-19 19:03:06

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze o lodowce z kostkarka i chlodzeniem wody?? ;)

13. Data: 2005-01-20 19:41:40

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrncus7ph.p93.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> Przejrzałam archiwum i znalazłam kilka postów narzekających na
> hałaśliwość tych lodówek. Pozostałe posty są bardzo pochwalne. Ma/miał
> ktoś gorenje i może porównać jej głośność do innych lodówek?

Mam Gorenje (2 lata) , rodzice Polara (5 lat - 2-metrowy), siostra Brandt (4
lata).
Moja Gorenje jest cicha ale nie tak cicha jak rodzicow i siostry. Czasem
wydaje takie odglosy jak kolujacy samolot na pasie :) innymi slowy cos tam
rezonuje, ale po solidnym odkurzaniu tej kratki z tylu raz na kilka miesiecy
przestaje odlatywac znowu na kilka miesiecy.
Byc moze slysze to dlatego ze moja Gorenje stoi samodzielnie - znaczy nie ma
obok zadnych innych mebli/urzadzen i do tego przy wyjsciu z kuchni, sama nie
wiem.
Ogolnie jestem zadowolona - mam model K287CLB
http://www.gorenje.pl/index.php?dz=chlodziarki
Ladny design i 2 lata temu mnie niewiele kosztowala (ok 1200 zl).
Irytuje mnie wlasciwie tylko jedno - pokretlo temp. mam ustawione na "1" a i
tak jest w niej za zimno (obecnie 9 stopni celsujusza), ale widac taki juz
jej urok.

m.

14. Data: 2005-01-20 20:09:22

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ok 1200 zl).
> Irytuje mnie wlasciwie tylko jedno - pokretlo temp. mam ustawione na "1" a
i tak jest w niej za zimno (obecnie 9 stopni celsujusza), ale widac taki
> juz jej urok.

9oC i zazimno ????!!! Chyba żartujesz. Ja 7 lat temu dałem za lodówkę prawie
4.000,- tylko po to, żeby cała część chłodząca była "komorą zero".
Jej temp. jest stała, i ma 1,5oC +/-0,5. Nie wyobrażam sobie teraz lodówki z
temp. 9 st. No chyba ,że służyłaby wyłącznie do przecowywania piwa.

15. Data: 2005-01-20 20:22:29

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer pisze w news:csp35i$61i$1@inews.gazeta.pl

> Nie wyobrażam sobie teraz lodówki z
> temp. 9 st. No chyba ,że służyłaby wyłącznie do przecowywania piwa.

Mnie też to przeraża. Praktycznie nie ma teraz lodówek normalnie
mrożących, wszystkie mają temp. powyżej 0. A za takie
rzeczywiście mrożące jak kiedyś trzeba od razu płacić krocie. :
( Przecież to powinien być standard!

--
Pozdrowieństwa,
Daga, która musiała kupić lodówkę z 2 szufladami do mrożenia, bo

16. Data: 2005-01-20 20:30:06

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga <z...@N...onet.pl> napisał(a):

> Mnie też to przeraża. Praktycznie nie ma teraz lodówek normalnie
> mrożących, wszystkie mają temp. powyżej 0. A za takie
> rzeczywiście mrożące jak kiedyś trzeba od razu płacić krocie. :
> ( Przecież to powinien być standard!

Temp. w lod. nie może spadać poniżej 0. Najlepiej jak jest blisko zera, ale
po stronie dodatniej. Takich lodówek jest teraz sporo i na dodatek
w "normalnych" cenach.

17. Data: 2005-01-20 20:40:27

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer pisze w news:csp4ce$bp9$1@inews.gazeta.pl

> Temp. w lod. nie może spadać poniżej 0. Najlepiej jak jest blisko zera, ale
> po stronie dodatniej. Takich lodówek jest teraz sporo i na dodatek
> w "normalnych" cenach.

Wiesz, ale ja bym chciała, żeby tak mroziła lodówka, która _mi
pasuje_, a nie jakieś inne. Lodówka najbliższa moim potrzebom tak
zadjabła mrozić nie chce. :( Najniższą temp. ma, zdaje się, 3
stopnie.

Słuchajcie, a jak to jest z przenoszeniem się zimna na niższe
półki? Stara rosyjska lodówka moich rodziców z zamrażalnikiem
wewnątrz ma tym cieplej, im niżej. Produkty położone na półce
zaraz pod zamrażarką zamrażają się na kość. Czy w nowych
lodówkach też tak się dzieje? A w tych z zamrażarką oddzielnie?
Pewnie już nie. :))

--
Pozdrowieństwa,
Daga

18. Data: 2005-01-20 21:01:01

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga <z...@N...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zaraz pod zamrażarką zamrażają się na kość. Czy w nowych
> lodówkach też tak się dzieje? A w tych z zamrażarką oddzielnie?

W nowych, bez wentylatora jest zgodnie z prawami fizyki, czyli zimniej na
dole (w pojemnikach na jarzyny), a cieplej na górze. W tych lodówkach
powietrze schłodzone na tylnej ścianie opada na pojemniki, na dole,
ogrzewając się idzie do góry po drzwiach i wraca z powrotem na tylną
ściankę. I tak w kółko się kreci. W starych lodówkach, ręcznie rozmrażanych,
zimne powietrze opadało na dół całym przekrojem lodówki i nie było
cyrkulacji. Dlatego rozkład temp. był odwrotny.
A w tych z wentylatorem temp. jest wszędzie prawie jednakowa.

19. Data: 2005-01-20 22:39:08

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@N...onet
.pl>, Daga wrote:
> [...]
> pasuje_, a nie jakieś inne. Lodówka najbliższa moim potrzebom tak
> zadjabła mrozić nie chce. :( Najniższą temp. ma, zdaje się, 3

A skąd się czerpie te dane o temperaturze?

Renata

20. Data: 2005-01-20 23:49:21

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska pisze w news:slrncv0coc.82d.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl

> A skąd się czerpie te dane o temperaturze?

Od producentów, sprzedawców, znajomych, innych użytkowników,
z katalogów... ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

Pralka - grzalka
Pralka Electrolux - carboran
dylemat z mieszkaniem lokatorskim
Bosh i Siemens - to samo czy nie do konca
"tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...