Lotnictwo

111. Data: 2013-09-19 23:41:16

Temat: Re: Lotnictwo
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:646f49ae-dc07-42ef-a9e9-dc9d8fb6ba6f@googlegrou
ps.com...
W dniu czwartek, 19 września 2013 22:33:34 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

>O, sprawdziles?
To moje prywatne badania...No dobrze- po prostu przekonanie:-)

>Dobrze, ze wtedy, gdy mnie nie bylo.
>Bo znowu byloby na mnie ;)
Ależ Hanko- piszący i podczytujący tę grupę to nie koniecznie Ci sami
ludzie. Ja Cię po prostu znam- i tak zgonię na Ciebie:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

112. Data: 2013-09-19 23:42:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 23:41:16 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Ależ Hanko- piszący i podczytujący tę grupę to nie koniecznie Ci sami
> ludzie. Ja Cię po prostu znam- i tak zgonię na Ciebie:-)

Tylko jak Hanka to ODBIERZE?
3333-)

113. Data: 2013-09-19 23:53:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było) na poglądy kogokolwiek tutaj o kimkolwiek :-)
> A filtry owszem, każdy ma jakieś, ale zauważ, że NAJPIERW każdy SAM je
> sobie ustawia - tzn żeby przepuszczały to, co jemu samemu najbardziej
> odpowiada. Więc jeśli komuś odpowiada uważanie, że jesteś "be", to se
> będzie uważał i bez apokalips Ewy (czy kogokolwiek innego, żeby nie było).
> I niech mu tam, na to nie ma rady, a bo i po co rada.
> Źle jest tylko wtedy, jeśli Ty sobie swoje ustawisz niekorzystnie dla
> siebie - tj żeby docierały do Ciebie jedynie sygnały deprecjacji Twej
> osoby. Ja już to daaawno przewalczyłam, to wiem :-)

Masz rację. Jednak zauważ proszę, jak działa w tej sytuacji zjawisko
synergii: każdy się nakręca w grupie- to już nie to, co osobno. Zaobserwuj
proszę działanie np ghosta. Przecież on szuka wszędzie sojuszników, byle mi
tylko dowalić. Wytwarza się pewna, niekorzystna dla mnie atmosfera. Mogę Ci
podać Ciekawy przykład- niedawno tu miało to miejsce. To temat bardzo
szeroki- i ja naprawde wiem, jak sie przed tym bronić. No i nie jest to
chyba w tej chwili temat na grupę:-).

114. Data: 2013-09-19 23:58:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jak Hanka to ODBIERZE?
> 3333-)
Ano- obaczym.

115. Data: 2013-09-20 00:18:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 23:53:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Masz rację. Jednak zauważ proszę, jak działa w tej sytuacji zjawisko
> synergii: każdy się nakręca w grupie

Iiiitam, zaraz tam nakręca :-)

> - to już nie to, co osobno.

Osobno to se można wiesz, co. Do wc iść znaczy. Dlatego są grupy.

> Zaobserwuj
> proszę działanie np ghosta. Przecież on szuka wszędzie sojuszników, byle mi
> tylko dowalić.

Ja ODBIERAM Ghostka nieco inaczej - mianowicie ze szuka JAKICHKOLWIEK
sojuszników, niezależnie od dowalania (Tobie czy mnie). A to już wygląda mi
bardzo smutno... bo żeby aż trzeba było dowalać komuś, aby znaleźć
sojusznika/czytelnika... No bo poza dowalaniem to ja nie widzę u Ghostka
żadnych innych objawów aktywności intelektualnej tutaj...
:-(

> Wytwarza się pewna, niekorzystna dla mnie atmosfera.

Chironie, niekorzystna atmosfera w rozmowie to żaden koniec świata. Gdyby
panowała tylko i wyłącznie korzystna, to popatrz, jak mało oczekiwano by od
Ciebie. Wystarczy przyjrzeć się rozmowom... np Ghostka z Iską
;-)

> Mogę Ci
> podać Ciekawy przykład- niedawno tu miało to miejsce. To temat bardzo
> szeroki- i ja naprawde wiem, jak sie przed tym bronić. No i nie jest to
> chyba w tej chwili temat na grupę:-).

Nie wiem, o co chodzi, ale myślę, że niekoniecznie powinieneś to
rozpamiętywać. Tutaj, jak w życiu, bywa różnie - raz poprzecznie, raz
podłużnie - ale _tutaj_ szukaj _siły_ dla siebie.

116. Data: 2013-09-20 00:19:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 23:58:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Ano- obaczym.

No bo jeśli odbierze to jako prawdę?
:-)))

117. Data: 2013-09-20 00:32:28

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2013 23:58:20 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

Przeca wieem :)

> Ano- obaczym.

Spoko luzik.
Jak bym sie ewentualnie chciala troche z Toba potargac, to poszlabym do Twojego postu
o jednej prawdzie.

No ale, po co, no po co, skoro jest tak pieknie - i nawet pelnia mnie nie rusza, co w
moim przypadku ewenementem byc :)

118. Data: 2013-09-20 00:34:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 00:18:40 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tutaj, jak w życiu, bywa różnie - raz poprzecznie, raz
> podłużnie - ale _tutaj_ szukaj _siły_ dla siebie.

Howgh.

:)

119. Data: 2013-09-20 00:57:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sojusznika/czytelnika... No bo poza dowalaniem to ja nie widzę u Ghostka
> żadnych innych objawów aktywności intelektualnej tutaj...
Pomijając nas- na różnych forach kiedyś obserwowałem jego działalność.
Trudno znaleźć rozmówcę, którego nie skwitował by słowami "kolejny idiota"
czy coś w tym rodzaju. Oczywiście- jego rozmówca mu nie ubliżał. On jest
naprawdę chory z nienawiści.

> [...]
> od
> Ciebie. Wystarczy przyjrzeć się rozmowom... np Ghostka z Iską

Miałem na mysli co innego właściwie...może tak: kiedyś już opisywałem to:
pewien kryminolog kanadyjski zamieszkał po drugiej stronie granicy.
Zauważył, że tam jest o wiele więcej ciężkich zbrodni, niż w jego rodzinnym
mieście- porównywalnej wielkości. Zainteresował się tym. Zauważył, że w USA-
jeśli cokolwiek złego się dzieje- to zaraz epatują tym ludzi środki masowego
przekazu. Nakręcają sprawę, robią sensację z byle czego. W Kanadzie
natomiast trudno mu było w prasie znaleźć jakiś artykuł o zbrodniach o
których wiedział. Po prostu: poinformowano o nich ludzi- ale nie epatowano
nimi. Potem proces- kilka informacji, ale nie z pierwszego planu. Czyli-
doszedł do wniosku- być może sama ta atmosfera nakręca ludzi do popełniania
zbrodni.
Chodziło mi o coś takiego właśnie.

> Nie wiem, o co chodzi, ale myślę, że niekoniecznie powinieneś to
> rozpamiętywać. Tutaj, jak w życiu, bywa różnie - raz poprzecznie, raz
> podłużnie - ale _tutaj_ szukaj _siły_ dla siebie.

To nie tak. Ja tego nie rozpamiętuję. Ja to tylko analizuję. Emocjonalnie
jest mi to dość obojętne. Jednak z psychospołecznego punktu widzenia- to po
prostu ciekawe. Choć dość smutne. Właśnie obrazuje to moją tezę.

120. Data: 2013-09-20 00:58:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> No ale, po co, no po co, skoro jest tak pieknie - i nawet pelnia mnie nie
> rusza, co w moim przypadku ewenementem byc :)
Chodzi o to, że jeszcze nie wyrosły Ci długie kły?
:-)

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...