Lotnictwo

101. Data: 2013-09-19 22:22:37

Temat: Re: Lotnictwo
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:l1cvnp$2io$1@news.icm.edu.pl...

> Ależ właśnie to robisz, mówiąc, że w coś Cię usiłuję wepchnąć. A ja nawet
> nie mam przecież takiej możliwości.
Dokładniej- pogrążyć mnie w oczach innych. I_to_robisz. Tak to odbieram.

> O właśnie. Ja tylko odbieram Twój światopogląd i daję Ci informację
> zwrotną. A że Ty wizualizujesz ją sobie jako głupawego bigota, to już nie
> mój w tym udział, ja takiego określenia nie użyłam.
Dajesz informację zwrotną: "głupi bigot". Fakt- powtarzam- robisz to bardzo
subtelnie. No ale jednak. W końcu- co za różnica, czy glob mi wywrzeszczy,
żem ludobójca, czy Ty subtelnie, ogródkiem- żem bigot? On przynajmniej stara
się to jakoś uzasadnić- i się nie wycofuje. Dobre i to- przynajmniej
szczere.

> Celowo cytuję wszystko, żeby nie było, że tendencyjnie wycinam.
> Nie jestem w stanie nadążyć za bałaganem w Twoich myślach, takie
> "everything at once". Od początku (wątku ze Smerfami) nie wiem, o czym Ty
> właściwie chcesz rozmawiać, bo już nawet zacząłeś dziwnie - czy
> przeszkadza Ci nazewnictwo (patchwork) jako zapożyczenie i widzisz w nim
> językowego potworka zagrażającego naszemu językowi, czy chcesz rozmawiać o
> samym zjawisku (rozwodów i rodzin "zszywanych"), czy o propagandzie
> (zauważ, że ja raczej niepochlebnie wypowiedziałam się o niej, nazywając
> [...]
Moralizatorski smrodek dotyczył- zacytuję:
"
Tak już jest, że bajki dla dzieci (przynajmniej te, które miałam okazje
oglądać), są odpowiednio nasycone moralizatorsko-propagandowym
smrodkiem. Niektóre bardziej, inne mniej nachalnie.
A Smerfy2 rzeczywiście "obłaskawiają" temat rodziny patchworkowej. I to
patchwork szyty dość grubymi nićmi, he he.
"
nie wynika z tego, że Smerfy2 też Ci śmierdzą. Jest to bardzo niejasne-
pewne jest tylko, że inne bajki brzydko moralizują- te, które oglądałaś.
Pytanie, jakie bajki oglądałaś dotąd. Z naszych rozmów wynka, że wiele. I
co- wszystkie tak brzydko zalatują? Koniecznie popracuj nad precyzyjnym
wyrażaniem się:-)

> Wydaje mi się, że rozmawiamy o jednym, a nagle okazuje się, że ja coś
> pomijam. Na dodatek dopadasz mnie w innym (tym) wątku i zarzucasz mi brak
> patriotyzmu i że pluję ofiarom w twarz.
No nie. Bez przesady. W żadnym razie Cię nie dopadam. Poza tym- nie ma to
żadnego związku z tym wątkiem. Po prostu- mnie wryło. Przedstawiłem Ci więc
niejako tę panią, którą eufemistycznie nazwałem kurwiszonem. IMO- ewidentnie
to osoba, która łże- pracuje w służbie zatajania prawdy. Potem podałem Ci
jeszcze krótkie wyimki- z których to coś powyrywało zdania i posklejało je w
ośmieszającą ekspertów całość. Problem w tym, że zginęło w szemranych
okolicznościach prawie 100 najważniejszych osób w państwie- łącznie z
prezydentem, a obecne władze robią wiele, wszystko co mogą- aby prawdę
zataić. Łżą, kręca- nie cofają się przed niczym. Wynajmują kogoś takiego do
ośmieszania ludzi walczących o dobre imię Polski- które przecież tu jest
plugawione przez Rosjan i tych, którzy im to "śledztwo" oddali. A Ty-
przyłączasz się do tego potępieńczego chóru lemingów. I ja się zastanawiam,
czy naprawdę nie widzisz co jest grane- ale biorąc pod uwagę Twoją
inteligencję- mam przekonanie, że_widzieć_nie_chcesz.

> Być może po prostu chcesz trochę ze mną pogadać, a te wszystkie przeskoki
> mają służyć podniesieniu poziom emocjonalnego dyskusji? Ale nie ze mną te
> numery, Bruner. I to Cię wkurza najbardziej, dlatego zostałam Judytką. :)
Przylepiłaś mi przezwisko- to Ci się zrewanżowałem. A że judzisz...
A poziom emocjonalny mam ostatnio mało stabilny- to fakt. Tyle, że to nie ma
nic wspólnego z psp.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

102. Data: 2013-09-19 22:26:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 22:22:37 +0200, Chiron napisał(a):

> pogrążyć mnie w oczach innych. I_to_robisz. Tak to odbieram.

Ewa może by i chciała, a może nie uświadamia sobie swych dążeń, ale to
nieważne, wazne jest, czy taki efekt (pogrążenie Ciebie) rzeczywiscie
zachodzi. Naprawdę uważasz, ze tak? :-)

103. Data: 2013-09-19 22:33:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa może by i chciała, a może nie uświadamia sobie swych dążeń, ale to
> nieważne, wazne jest, czy taki efekt (pogrążenie Ciebie) rzeczywiscie
> zachodzi. Naprawdę uważasz, ze tak? :-)
99% czytających IMO czyta mając na oczach "filtry". Takimi łatwo
manipulować.

104. Data: 2013-09-19 22:55:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 22:22, Chiron pisze:

> Dokładniej- pogrążyć mnie w oczach innych. I_to_robisz. Tak to odbieram.

Ach, tylko dlaczego na tych oczach zależy Ci bardziej, niż na moich. :)

> [...]
> wywrzeszczy, żem ludobójca, czy Ty subtelnie, ogródkiem- żem bigot? On
> przynajmniej stara się to jakoś uzasadnić- i się nie wycofuje. Dobre i

Moja szczerość jest po prostu subtelniejsza, ale wcale nie gorsza, nie
lekceważ jej. A słowo bigot nie przeszło mi nawet przez myśl, bo nie
skupiam się na epitetach, ale skoro uważasz, że pasuje tutaj jak ulał,
to cóż poradzę.

> [...]
> patchwork szyty dość grubymi nićmi, he he.
> "
> nie wynika z tego, że Smerfy2 też Ci śmierdzą.

Hm, wydawało mi się to oczywiste.

> [...]
> Potem podałem Ci jeszcze krótkie wyimki- z których to coś powyrywało
> zdania i posklejało je w ośmieszającą ekspertów całość.Problem w tym,

Problem w tym, że te informacje podaje nie tylko GW.
I wybacz, ale nie zamierzam ciągnąć tego tematu.

> A poziom emocjonalny mam ostatnio mało stabilny- to fakt. Tyle, że to
> nie ma nic wspólnego z psp.

Może szukasz wpsparcia. ;)

Ewa

105. Data: 2013-09-19 22:58:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2013 22:22:37 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Dokładniej- pogrążyć mnie w oczach innych. I_to_robisz. Tak to odbieram.

No ale zdecyduj sie.

Czy "I_to_robisz." czy "Tak to odbieram."

Bo to sa dwie rozne prawdy. A, wedlug Ciebie, jedna tylko jest.

106. Data: 2013-09-19 23:07:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>No ale zdecyduj sie.

>Czy "I_to_robisz." czy "Tak to odbieram."

>Bo to sa dwie rozne prawdy. A, wedlug Ciebie, jedna tylko jest.
Przeca to oczywiste: piszę o swoim odbiorze działań Ewy. To mój odbiór-
uważam, że prawdziwy. Jednak obiektywnie- czy odpowiada on prawdzie- tego
nie wiem. Prawda jest jedna, Haneczko.

107. Data: 2013-09-19 23:07:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2013 22:33:34 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> 99% czytających IMO czyta mając na oczach "filtry". Takimi łatwo
> manipulować.

O, sprawdziles?

Dobrze, ze wtedy, gdy mnie nie bylo.
Bo znowu byloby na mnie ;)

108. Data: 2013-09-19 23:24:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 22:33:34 +0200, Chiron napisał(a):

> 99% czytających IMO czyta mając na oczach "filtry". Takimi łatwo
> manipulować.

Powiem tak: wyolbrzymiasz wpływ, jaki ma Ewa (lub ktokolwiek, żeby nie
było) na poglądy kogokolwiek tutaj o kimkolwiek :-)
A filtry owszem, każdy ma jakieś, ale zauważ, że NAJPIERW każdy SAM je
sobie ustawia - tzn żeby przepuszczały to, co jemu samemu najbardziej
odpowiada. Więc jeśli komuś odpowiada uważanie, że jesteś "be", to se
będzie uważał i bez apokalips Ewy (czy kogokolwiek innego, żeby nie było).
I niech mu tam, na to nie ma rady, a bo i po co rada.
Źle jest tylko wtedy, jeśli Ty sobie swoje ustawisz niekorzystnie dla
siebie - tj żeby docierały do Ciebie jedynie sygnały deprecjacji Twej
osoby. Ja już to daaawno przewalczyłam, to wiem :-)

109. Data: 2013-09-19 23:36:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ach, tylko dlaczego na tych oczach zależy Ci bardziej, niż na moich. :)
No czy ja wiem? Może dlatego, że Twoich po prostu nie widziałem
:-)

> [...]
> lekceważ jej. A słowo bigot nie przeszło mi nawet przez myśl, bo nie
> skupiam się na epitetach, ale skoro uważasz, że pasuje tutaj jak ulał, to
Pamiętasz, jak Ci pisałem o "odczuwaniu radości na myśl o czekającej
podróży"? Taki masz sposób wysławiania się. Zobacz zdanie powyżej: "Nie
myślałam nawet czegoś takiego, no ale ja jestem subtelna- a osoby subtelne
naprowadzają innych na takie myśli".

> Hm, wydawało mi się to oczywiste.
No to tak czy nie? Bo dla mnie to oczywiste nie jest.

> Problem w tym, że te informacje podaje nie tylko GW.
> I wybacz, ale nie zamierzam ciągnąć tego tematu.
Ależ ja nie mam Ci czego wybaczać:-)

> Może szukasz wpsparcia. ;)

Czasem tak. Jednak nie jestem desperatem, by szukać go na psp
:-(

110. Data: 2013-09-19 23:40:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 23:36:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Czasem tak. Jednak nie jestem desperatem, by szukać go na psp
> :-(

Ależ jak najbardziej można i da się znaleźć. Trening czyni mistrza, trzeba
tylko pewne sprawy potraktować na swoją korzyść :-)

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...
Kolejny profesor pod sąd