Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...

1. Data: 2002-04-24 17:17:04

Temat: Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...
Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!

Mam do Was - drodzy Grupowicze - pytanie. Mianowicie: jakimi
zachowaniami, gestami i jaką mimiką dajemy innym do zrozumienia, że ich
lubimy, średnio lubimy, lub też nienawidzimy. Nie chodzi mi tu o słowa, gdyż
mówię o osobach, które znają się dość dobrze, widują się często (mijają),
ale ze sobą zbyt wiele nie gadają, a jeśli już - to tylko o przyziemnych
tematach. Czy np. uśmiech w momencie mówienia cześć może być przekłamany???
Ważne dla mnie jest to, jaw odróżnić, że ktoś nas lubi od tego, że ten ktoś
w sposób delikatny daje nam do zrozumienia, że nie.

Pozdrawiam i przepraszam, że o takie banały pytam

Konop

1. Data: 2002-04-24 17:36:54

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi! Hi!

Chodzi Ci o plec przeciwna, czy tak ogolnie ?

rw

1. Data: 2002-04-24 17:39:06

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, chcialbym udzielic pelnej odpowiedzi a zapomnialem o najwazniejszym.

Jaki cel ci przyswieca?
Czy kierujesz sie niecnymi pobudkami, czy tez chcesz poszerzyc wiedze
ogolna.

rw

1. Data: 2002-04-24 17:40:32

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos za duzo tych moich "ogolnie".

Bede czytal, zanim wysle. Obiecuje.

rw

1. Data: 2002-04-24 18:03:22

Temat: Re: Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli
Od: " Ania" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przekazuje takie informacje komuś z kim rozmawiam modulacją głosu, nawet
wrogowi jak powiem coś akcentując pewne zwroty, to zrozumie, że go nie
akceptuję (zakładam że jest inteligentny).
Tak samo modulacją głosu daję komuś do zrozumienia że go (ją) lubię w jakim
sensie kokietuję.

1. Data: 2002-04-24 19:58:52

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A możesz trochę ięcej napisać o modulaji??? Czy chodzi o AM czy FM
(modulacja amplitudy, czy częstotliwości) ;). Po prostu - co robisz i
kiedy...

1. Data: 2002-04-24 20:01:46

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiem na wszystkie trzy...

Chodzi mi o dwie rzeczy:
a) obecną konkretną sytuację związaną z pewną dziewczyną (jak nie wiadomo o
co chodzi, to przecież chodzi o kobietę!!!)
b) o wiedzę ogólną

Konop

1. Data: 2002-04-24 22:39:53

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślę, że jak lubi to mruczy, jak nie lubi to warczy, a jak bardzo lubi
to krzyczy.

W mojej szkole to bym zrobił tak /odpowiedź ma na *celu* osiągnięcie
*celu*/.

- ....... (pochodzę)
- ........(spojrzała na mnie)
- Cześć. Nazywam się Konop. Lubisz mnie, czy nie?

i teraz zaczyna się najważniejsze:

a)

- Spier....alaj Konop

To wypowiedź oznacza, że ciebie nie lubi.

b)

- Mam cię w dupie Konop.

Ta wypowiedź oznacza obojętność.

c)

- Lubię cię Konop.

Ta wypowiedź oznacza, że dziewczyna cię lubi.

jeżeli pomogłem choć trochę, to jestem szczęśliwy.

pozdrawiam
rw

1. Data: 2002-04-24 22:48:57

Temat: Re: A ja lubię Anię i Nigelę - ciekawe czy one mnie lubią?
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, moja opinia o Tobie jest już ugruntowana.
Czy zdradzisz grupowiczom, gdzie jeszcze można czytać Twoje wypowiedzi?
Pytam poważnie, jestem pod wrażeniem.

brawo.
zuch dziewczyna

pozdrawiam dubeltowo
rw

1. Data: 2002-04-25 17:13:35

Od: " Ania" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, moja opinia o Tobie jest już ugruntowana.
> Czy zdradzisz grupowiczom, gdzie jeszcze można czytać Twoje wypowiedzi?
> [...]

Zawstydzasz mnie.
Ale to takie miłe
:-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-)))

Dzisiaj spotkało mnie już kilka przyjemności, dziasiaj mam chyba swój dzień,
od rana cieszy mnie nawet pogoda, słońce, ciepło, czysta wiosenna zieleń,
pachnące kwitnące drzewa, śpiew ptaków za oknem i mojego kanarka w pokoju a
tu jeszcze taki miły forumowicz.
Często zaglądam na forum gazety do działu Rozmowy - psychologia, romantica,
towarzyskie, zdrowie i usenet psychologia, polityka, nieraz filozofia.

Również pozdrawiam i zapewniam że cie lubię.

Problem uzaleznienia od pracy.
szukam: społecznosci wirtualne
Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy
[OT] Dobra nowina: Raj dla wszystkich ;-)
PYTANKO DO PANÓW!!!!!!!!!!!!!