szukam: społecznosci wirtualne

1. Data: 2002-04-24 08:58:07

Temat: szukam: społecznosci wirtualne
Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje materiałów na temat społeczności wirtualnych...
bardzo prosze o pomoc..

1. Data: 2002-04-24 18:11:22

Temat: NTG ?
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje materiałów na temat społeczności wirtualnych...

Temat bardzo ciekawy. a juz usenet to chyba najbardziej, moglbym godzinami

Zależy do czego potrzebujesz. Jezeli masz na mysli tworzenie spolecznosci
internetowych wokol danego biznesu to polecam David Sigel, "Futuryzuj swoją
firmę", IFC Press, Kraków 2001.
Strona projektu http://www.futurizenow.com czy coś takiego, nie wiem czy nie
zdechlo, ale bylo nieglupie (w jezyku language, ale wiesz kaszle sie troche
... ).

Najlepiej zacząć od "E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce internetowej",
A. Hartman, J. Sifonis.Warszawa 2001, Liber. Tytuł troche naiwny, typu "jak
byc pięknym, młodym, zdrowym i bogatym w weekend", ale jezeli planujesz
wlasny interes w necie, to zacznij właśnie od niej. Jeżeli jakas magisterka,
albo cos podobnego i potrzebujesz przykładow to pierwsza pozycja. A w
necie, tym zagranicznym, to od pyty i ciut ciut na ten temat.

rw

1. Data: 2002-04-25 12:53:25

Temat: Re: NTG ?
Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

materiały potrzebuje do napisania pracy semestralnej..
glowny temat to spolecznosci wirtualne..
szczegółowych wytycznych nie mam.. wiec wszystko zalezy ode mnie i od tego do
jakich materialow uda mi sie ..:-))))

Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy
[OT] Dobra nowina: Raj dla wszystkich ;-)
PYTANKO DO PANÓW!!!!!!!!!!!!!
taki maly-duzy problem (prosze o diagnoze)
Problem