Ludek

1. Data: 2001-03-29 15:39:50

Temat: Ludek
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy psychiatra może pomóc wyleczyć nieśmiałość ?

1. Data: 2001-03-29 18:51:47

Temat: Re: Ludek
Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafik <r...@b...com> wrote in message news:99vkic$iul$1@news.tpi.pl...
> [...]

Plonk.

--
Jaku-b.

"Nie zadawaj sie ze mna. Jestem samotnikiem, buntownikiem." (Pee-Wee Herman)

1. Data: 2001-03-29 21:42:40

Od: "Charlie" <c...@s...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
samotnikiem się staje, nie rodzi. Tylko dlaczego rafik pisze do Jaku-b'a?

Pozdrawiam Karol -> optymista

Użytkownik Jaku-b <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a002e$sg3$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-03-29 23:07:36

Od: "Cichutka" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieśmiałość to chyba bardziej kwestia charakteru, osobowości człowieka
(niż choroba). Nie wiem czy można się z niej wyleczyć, nie wiem czy warto...
może po prostu trzeba zaakceptować siebie samego. Zastanawiasz się czasem,
czy jako inny człowiek, człowiek, którym zapewne jesteś w swoich
wyobrażeniach, byłbyś szczęśliwy w realnym życiu? Nie wiem kogo chcesz
zadowolić tą zmianą osobowości - samego siebie, czy może społeczeństwo (choć
to troszkę szeroko brzmiące słowo). Być może nieśmiałość to tylko pretekst,
o ileż łatwiej znaleźć sobie wymówkę (np. od życia)? Moim zdaniem, szukasz
raczej akceptacji, chciałbyś pokazać jaki jesteś i kim jesteś, a nie
pozwalają Ci w tym jakieś wewnętrzne bariery. Nie musisz nie być nieśmiałym
aby Cię doceniono, to również pewnie nie zmieni drastycznie twojego życia,
po prostu doceń siebie, zauważ siebie, a inni zrobią to samo.... nieśmiałość
towarzyszy wielu ludziom, większości dodaje uroku :)
trzymaj się pa
Cichutka (jak na ironię)

Nieśmiałość
Nieśmiałość