Ludziska poradzie jaką pralkę kupić?

1. Data: 2005-08-18 07:52:59

Temat: Ludziska poradzie jaką pralkę kupić?
Od: "Marek Ga" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Proszę paradzcie mi jaką pralkę kupić w cenie 1500PLN,
Chciałbym żeby dobrze prała, płukała i wirowała,
+ szybkie pranie,
+ wyważenie wirowania
+ wyświetlacz pokazujący ile zostało do końca,
+ cicha

Jest jakaś taka pralka w tej cenie lub ciut drosza?

--

Marek

2. Data: 2005-08-18 07:59:11

Temat: Re: Ludziska poradzie jaką pralkę kupić?
Od: "Marek Ga" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi oczywiście o firmę, a nie o konkretny model,
+ ładowanie z boku

--

Marek

3. Data: 2005-08-18 08:27:18

Od: "abc" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam aristona wbrew powszechnym opiniom jest ok. Nie sugerowałam się marką
ale klasą emengetycznośći - A, klasą prania - koniecznie A, prędkość
wirowania - 800-900 jest już ok. mniej ważne ale nie bez znaczenia jest
głośnośc, pobór wody. Wyświetlacz elektroniczny to bajer ale sympatyczny.
Wydawać by się mogło, że wszystkie modele mają już programatowy elektroniczne
ale zdażają sie jeszcze mechaniczne więc trzeba zwrócić na to uwagę, w razie
gdyby sprzedawca zapomniał.

4. Data: 2005-08-19 05:44:04

Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Ga wrote:
> Proszę paradzcie mi jaką pralkę kupić w cenie 1500PLN,

http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=287
Amica Wronki - Produkty: Pralka wolnostojąca Digital Plus - PB5590B425

W MediaMarkt za 1499.

* Bartłomiej Zieliński B...@p...pl *
* http://zeus.polsl.gliwice.p/~bmw gg:970831 *

5. Data: 2005-08-20 09:01:48

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Ga" <m...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> Chodzi mi oczywiście o firmę, a nie o konkretny model,
> + ładowanie z boku

Polecam AEG, oczywiscie sa rozne modele.
Sa to pralki baaardzo wytrzymale(znaxczy nie psujace sie), nie robie reklamy,
ale mam juz druga.Pierwsza wytrzymala 18 lat i jeszcze byla na chodzie, jak
kupilam druga, z dodatkowymi niby bajerami, ale praktycznymi, obroty 400 do 1400
.
Ilona

6. Data: 2005-08-22 11:56:10

Od: "Marek Ga" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> kupilam druga, z dodatkowymi niby bajerami, ale praktycznymi, obroty 400

Obawiam się że pralki AEG nie kupię w cenie 1500PLN

7. Data: 2005-08-22 13:10:58

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:de3rj5$jp5$1@polsl.gliwice.pl...
Marek Ga wrote:
> Proszę paradzcie mi jaką pralkę kupić w cenie 1500PLN,

Kupowalam tutaj. Cale wyposazenie. Wyszlo mnie duzo taniej niz w sklepie z
promocja.
I to dowoz przez pol Polski. Kupilam Amice.

http://www.topmarket.pl

Pozdrawiam
Ann

Jak dbać o ALCANTARE