Lustro w łazience

1. Data: 2008-11-28 17:07:22

Temat: Lustro w łazience
Od: Artur Dębski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Nie za bardzo udało się lustro w łazience wpuszczane w glazurę
z prawej i lewej strony płytki nie były całe tylko cięte
i powstała niesymetryczna szczelina miedzy lustrem a glazurą
na górze jakieś 4mm na dole lustra 1-2mm - lustro na wysokość
trzech kafelków 3x25cm

Jak rozwiązalibyście sprawę zamaskowania takiej szczeliny ?
(silikon nie rozwiązał sprawy estetyki - fuga raczej też nie rozwiąże)

Rozważałem również skucie lustra i obłożenie otworu na lustro
półwałkami - ale trudno dobrać do koloru glazury - Tubadzin MINIMAL

Doradzano mi profil "T" 12-13mm bo takie są najmniejsze
- mosiądz niklowany - ale nie jestem przekonany
co do tych 12-13mm wokół lustra...

Może ktoś podszepnie jakiś lepszy pomysł ?

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

2. Data: 2008-11-28 17:57:32

Temat: Re: Lustro w łazience
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 09:07:22 -0800 (PST), Artur Dębski napisał(a):

> Może ktoś podszepnie jakiś lepszy pomysł ?

Zamówić drugie lustro - oprawić w piękną ramę i powiesić na tamtym.

PS. Tak to jest z wpuszczaniem lustra w glazurę. Dlaczego koniecznie
wpuszczac, kiedy lustro w pięknej stylowej ramie wyglada zawsze lepiej.

3. Data: 2008-11-28 21:26:14

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Tak to jest z wpuszczaniem lustra w glazurę. Dlaczego koniecznie
> wpuszczac, kiedy lustro w pięknej stylowej ramie wyglada zawsze lepiej.

ciezko zrozumiec ze nie do kazdej lazienki pasuje stylowa rama ?
juz nie komentuje czy taka rama jest piekna czy nie bo o gustach sie nie
dyskutuje.

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2008-11-28 21:28:01

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś podszepnie jakiś lepszy pomysł ?

zamowienie lustra na wymiar tak zeby szczelina miedzy lustrem a plytkami
byla grubosci fug.
wkleic lustro na plasko z plytkami(nie zaglebione) i wykonczyc silikonem w
kolorze fug.

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2008-11-28 21:33:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 22:26:14 +0100, Piotrek napisał(a):

> ciezko zrozumiec ze nie do kazdej lazienki pasuje stylowa rama ?

Rama stylowa to rama dopasowana stylem do lazienki. Sa rózne style, także
nowe :-)

6. Data: 2008-11-29 10:03:16

Od: "Marcin Górnik" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głównie powinieneś zająć się tym, co się z nim będzie działo podczas
użytkowania! Chodzi o parowalnść, szczelność. Dobrze obsadzone lustra bardzo
szybko same odparowują tuż po kąpieli nawet w prysznicu. Poszukaj na ten
temat informacji.
Estetyka to też bardzo ważna sprawa, ale wynika z planu jak na początku tego
e-maila.

Nie decyduj się zbyt szybko, bo to superważny element w łazience - patrzysz
na niego codziennie.

Pamiętaj też o oświetleniu - to ważne. Zrób sobie próby (2-3 żarówki na
pająka i podczepione taśmą 2 stronnie klejącą, no ale to już chyba za tobą).
Ja kiedyś nie myślałem o tym i przez następne 10 lat żałowałem.

Pozdrawiam

.googlegroups.com...

7. Data: 2008-11-29 18:57:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówić drugie lustro - oprawić w piękną ramę i powiesić na tamtym.
>
> PS. Tak to jest z wpuszczaniem lustra w glazurę. Dlaczego koniecznie
> wpuszczac, kiedy lustro w pięknej stylowej ramie wyglada zawsze lepiej.

Nie.

8. Data: 2008-11-29 19:46:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 19:57:04 +0100, Ghost napisał(a):

> Nie.

TAK :-)
Stylowa rama nie oznacza czegoś ciężkiego w stylu Ludwika XVI, lecz coś, co
ma swój styl - najlepiej pasujący do łazienki.
Lustro wpuszczone w glazurę to też jakiś styl - a'la prosektorium...

9. Data: 2008-11-30 08:37:38

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - mosiądz niklowany - ale nie jestem przekonany
> co do tych 12-13mm wokół lustra...
>
> Może ktoś podszepnie jakiś lepszy pomysł ?

A może rama drewniana (lub inna) dobrana pod wymiar lustra i przyklejona do
płytek wokół lustra silikonem czy czymś podobnym?

Justyna

10. Data: 2008-11-30 08:46:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma swój styl - najlepiej pasujący do łazienki.
> Lustro wpuszczone w glazurę to też jakiś styl - a'la prosektorium...

Nie

Ekspres do kawy z LIDLa
Łyżwy saneczkowe
Dom :-)