Łyżwy saneczkowe

1. Data: 2008-11-27 11:58:05

Temat: Łyżwy saneczkowe
Od: -Dorota- <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

zastanawiam się nad kupieniem córce (2 lata) łyżew saneczkowych.
Akurat nie bardzo mam kogo (w sensie lekarza) zapytać, czy to
dobry pomysł dla dwuletniego dziecka, ale może Wy wiecie, pytaliście?
Córka rozwija się normalnie, chociaż przed ukończeniem pierwszego
roku życia miała asymetrię i wiotkość, była rehabilitowana,
ale to już w zasadzie zakończona sprawa.
Jedynie lekarz podejrzewa lekką skoliozę, ale w tej chwili
dopiero czekam w długim ogonku na wizytę, więc bez potwierdzenia.

Proszę o opinie :)

Dorota

2. Data: 2008-11-27 14:52:49

Temat: Re: Łyżwy saneczkowe
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.11.2008, o godzinie 12.58.05, na pl.rec.dom, -Dorota-
napisał(a):

> [...]
> Jedynie lekarz podejrzewa lekką skoliozę, ale w tej chwili
> dopiero czekam w długim ogonku na wizytę, więc bez potwierdzenia.

Nie mam pojęcia co to łyżwy saneczkowe, ale pewnie lepsza będzie grupa
pl.soc.dzieci.

*Habeck*
- Schutzbach

Dom :-)