Luteina

1. Data: 2003-05-25 10:30:53

Temat: Luteina
Od: "Keti" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakie działanie ma luteina podawana między 14- 25 dniem cuklu?
Średnio raz na rok, raz na 2 lata mam jeden cykl dłuższy(normalnie jest
32-35).Biore wtedy progesteron (50mg i.m. przez 2 dni)wypada to średnio
ok.50 dni (cały czas okresu nie ma).Po ok. 3 dniach po progesteronie pojawia
sie.Zrobiłam badania: estradiol, prolaktyna w normie a testosteron 3,018
(powyżej normy) i progesteron 7,1 (w 43 dniu cyklu-cykl trwał 49 dni)- pani
doktor powiedziała ze to b.nisko. Kazała zrobić usg.
Moje pytanie brzmi czy podawanie luteiny ma tu jakiś sens, jakie działanie
ona wywrze i jakie beda tego efekty uboczne?
Z góry dziękuje za odpowiedz
Kate

2. Data: 2003-05-26 12:08:25

Temat: Re: Luteina
Od: "jemiola" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

luteina jest na oczy !!!!!!

3. Data: 2003-05-26 12:21:31

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jemiola"
> luteina jest na oczy !!!!!!

Hehe ;-) Od kiedy progesteron jest lekarstwem ocznym? :)
Asia

mrowienie palcow u reki
różnice grup krwi
Szukam okulisty