[MM] napoj

1. Data: 2004-01-22 08:06:22

Temat: [MM] napoj
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys probowalem MM. Schudlem chyba z 3-5 kg, ale gdy skonczylem z tym to
przytylem jeszcze wiecej.

Moim najwiekszym problemem na tej diecie i w ogole jest uzaleznienie od
slodyczy i napojow slodzonych. Ale to wlasnie brak dobrego napoju mi
najbardziej przeszkadzal na MM.

Teraz chcialbym zaczac jeszcze raz. Czy herbata z hibiskusa lub z "owocow
lesnych" jest zgodna z montignaciem? Herbaty z duza iloscia teiny/kofeiny
podnosza poziom insluiny we krwi. A czy ktos wie jak jest z tymi
herbatkami??

Mleko w proszku moze byc dobrym pomyslem tez. BTW a slodkie ono jest?:)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

2. Data: 2004-01-22 08:38:42

Temat: Re: [MM] napoj
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"s(00)mal" wrote:

> [...]
> lesnych" jest zgodna z montignaciem? Herbaty z duza iloscia teiny/kofeiny
> podnosza poziom insluiny we krwi. A czy ktos wie jak jest z tymi

AFAIK wszystkie niedosladzane herbatki owocowe sa OK. Podobnie roiboos,
oraz slaba herbata zielona i czarna.

> Mleko w proszku moze byc dobrym pomyslem tez. BTW a slodkie ono jest?:)

???? A czemu akurat w proszku ?

Dunia

--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-01-22 11:50:15

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s(00)mal napisał:

> Teraz chcialbym zaczac jeszcze raz. Czy herbata z hibiskusa lub z
> "owocow lesnych" jest zgodna z montignaciem?

Jak ich nie poslodzisz, to mozesz pic.
Ja na DO odzwyczailam sie calkowicie od slodkich napojow i jestem o krok
od calkowitego odzwyczajenia sie od slodyczy.
Zawsze, gdy jestes na jakiejs diecie a potem wracasz do wszystkozerstwa,
licz sie z powrtem kilogoramow plus kilka na "zapas" Trzeba sobie wybrac
-sposob odzywiania , nie chwilowa diete i sie tego trzymac caly czas.
Hafsa( odwodniona o 5 kg)

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

4. Data: 2004-01-22 13:40:52

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mzes sie ratowac cocacola light tez nie zdrowa ale nie ma wplywu na tycie -
sprawdzone

musta

5. Data: 2004-01-22 14:11:36

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mzes sie ratowac cocacola light tez nie zdrowa ale nie ma wplywu na
tycie -
> sprawdzone

potwierdzam:-)
w dodatku ma kofeinę, więc jeśli ktoś nie lubi kawy a musi zarwać nockę, co
cola light jest niezastąpiona:-) przynajmniej dla mnie, bo sam zapach kawy
kojarzy mi się z sesją i wywołuje odruch wymiotny;-p

pzd. Wiedzma:-)

6. Data: 2004-01-22 14:16:54

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cola light jest niezastąpiona:-) przynajmniej dla mnie, bo sam zapach kawy
> kojarzy mi się z sesją i wywołuje odruch wymiotny;-p

ja bardzo nie lubie kawy a noce w sesjach zarywalem na tabletkach z kofeina.
Do dostania w aptekach.

A dzis widzialem RedBula sugarfree ale za 6.50zl

musta

7. Data: 2004-01-22 14:21:56

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bardzo nie lubie kawy a noce w sesjach zarywalem na tabletkach z
kofeina.
> Do dostania w aptekach.

wole cole, bo w dodatku mi smakuje:-) i przegania ochote na slodycze (w
stresie czasem mam ochote na slodycze)

> A dzis widzialem RedBula sugarfree ale za 6.50zl

drogo
zreszta red bull to az za duzo, raz pilam i zaczelo mnie trzasc jak po
kawie- chyba ma za duzo jak dla mnie kofeiny (albo jakichs innych
napedzaczy, nie wiem co on tam ma w skladzie:-) )

pzd. Wiedzma

8. Data: 2004-01-22 14:39:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> mzes sie ratowac cocacola light tez nie zdrowa ale nie ma wplywu na tycie -
> sprawdzone

AFAIK Montgnac nie zalecal napojow slodzonych aspartamem...

Dunia

9. Data: 2004-01-22 19:49:01

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

pamietajcie że aspartam został wyklęty!
http://www.zigzag.pl/jmte/nutra_sweet.htm

10. Data: 2004-01-23 08:02:59

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pamietajcie że aspartam został wyklęty!
> http://www.zigzag.pl/jmte/nutra_sweet.htm

pamietam pamietam
masło kiedys tez, a później margaryna dla odmiany
teraz ostatnio mleko okazało się trujące
więc chyba jakoś przeżyję ten aspartam;-p tym bardziej, że innych nałogów
oprócz coli nie mam:-)

pzd. Wiedzma

MM czy dozwolone ?
piwo a MM