przemiana materii

1. Data: 2004-01-21 20:16:12

Temat: przemiana materii
Od: "Agnieszka" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam od 20 lat kłopoty z przemianą materii. Jestem od 12 lat uzależniona od
Alaxu - to łagodny środek przeczyszczający ale zawsze....... Udało mi się w
zeszłym roku odstawić go kiedy zaczęłam pić na czczo sok ze świeżo ukręconej
marchwi i przez 10 miesięcy było super (przez 5 miesięcy byłam pomarańczowa
potem mi to przeszło). Trzy miesiące temu przeszłam na dietę i znowu mnie
zatkało, znowu zaczęłam brać Alax ale i tak jest kiepsko. Zaczęłam normalnie
jeść i nic, sama marchew nie pomaga a do tego znowu jestem pomarańczowa.
Nie pomagają mi żadne naturalne środki typu kefiry czy jogurty, otręby
suszone śliwki i tym podobne. Ciągle puchnę bo przy okazji zatrzymuje
organizm wodę i kończy się to ciągłym tyciem - nie radzę sobie. Czy morze
ktoś z grupowiczów zna jakiegoś dobrego lekarza czy dietetyka w Warszawie
już nie chodzi mi o schudnięcie ale o regulację tych spraw.

dziękuję z góry za informacje

pozdrawiam Agnieszka