Nutella a MM

1. Data: 2004-01-21 15:11:35

Temat: Nutella a MM
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, ze indeks glikemiczny Nutelli i M&Ms orzechowych to 33???
Czy można je w takim bądź razie jeść będąc na diecie Montignac i nie
spowoduje to przyrostu wagi???? Nie zamierzam ich jeść, ponieważ bardzo
zależy mi na tym aby schudnąć i chcę się wystrzegać słodyczy, aczkolwiek
bardzo mnie ta sprawa zainteresowała... Pozdrawiam. A.

2. Data: 2004-01-21 15:44:22

Temat: Re: Nutella a MM
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zależy mi na tym aby schudnąć i chcę się wystrzegać słodyczy, aczkolwiek
> bardzo mnie ta sprawa zainteresowała... Pozdrawiam. A.

A czy dieta MM polega na łączeniu tłuszczu z węglowodanami?
Bo Nutella to nic innego jak połączenie tłuszczu z węglowodanami prawda?

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2004-01-21 16:40:01

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy dieta MM polega na łączeniu tłuszczu z węglowodanami?
> Bo Nutella to nic innego jak połączenie tłuszczu z węglowodanami prawda?

Masz rację - zasugerowałam się niskim indeksem glikemicznym tych produktów.
Jak więc do tego ma się masło orzechowe. Mozna laczyc tluszcze z
weglowodanami o niskim IG, a orzechy mają niski IG. A.

4. Data: 2004-01-21 16:55:05

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak więc do tego ma się masło orzechowe. Mozna laczyc tluszcze z
> weglowodanami o niskim IG, a orzechy mają niski IG. A.

Kliknij na te wątki z zeszłego roku:
http://glinki.com/?l=GAdA

albo przejrzyj lepiej więcej na ten temat:
http://glinki.com/?l=tZFE

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2004-01-21 17:17:05

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kliknij na te wątki z zeszłego roku:
> http://glinki.com/?l=GAdA
>
> albo przejrzyj lepiej więcej na ten temat:
> http://glinki.com/?l=tZFE

Dzieki za linki ;) Prawde mowiąc tak zaczelam się zastanawiać nad tą sprawą,
ze zapomomniałam archiwum przejrzeć ;)
Pozdrawiam. A.

wędzona pierś kurczaka
Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...
Oczyszczanie - jak było [długie]
MM jak liczyć białka ?
kregosłup rtg ????