MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

41. Data: 2020-04-09 05:04:54

Temat: Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-09 03:57, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
islam, hinduizm, judaizm, shinto czy tradycje rodzimowiercze przedstawiają bardzo
duży zakres rozwiązań.

Kościół LaVeya i podobne, Niski New Age, Kościół Subgeniuszu, Kościół Latającego
Potwora Spaghetti, Anioły Nieba? To wszystko jakieś takie wesołe i zabawne, ale nie
ma w nich nic oryginalnego tylko pastisz i parodia, po dłuższym zbadaniu okazują się
bezużytecznymi błazeństwami. Jeszcze Fundamental Fysiks Group i środowisko skupione
wokół Esalen należą do nielicznych mających z tego jakąś wartość dlatego że są oparte
na połączeniu tradycyjnej indyjskiej psychologii i nowoczesnej nauki i chociaż
eksplorowały ESP nie bredzą o channelingach, kryształowych kulach i teozoficznych
Ascended Masters. Jak długo można przewracać na wszystkie sposoby popłuczyny po
Helenie Bławatskiej, jak robią to niemal wszystkie inne nowe ruchy religijne?

> I częściowo ma słuszność.
> Ludź to zwierzę bezpióre, dwunogie, które jeśli chce, może wybrać bycie
Człowiekiem, a jeśli chce, może nadal być zwierzęciem.

Jest to niezgodne z tym, o czym rozprawiali juz w Starozytnej Grecji.
Czlowiek, nawet gdyby nie chcial, zawsze bedzie odczuwac tesknote za Sacrum.

tu sugestywny odnosnik:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Arystoteles-dusza
.png

42. Data: 2020-04-09 05:07:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-09 05:04, Izaura wrote:

> Jest to niezgodne z tym, o czym rozprawiali juz w Starozytnej Grecji.
> Czlowiek, nawet gdyby nie chcial, zawsze bedzie odczuwac tesknote za
> [...]
a tu jest o Manas, Pranach i o Akaszy...
https://app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8e
ib

43. Data: 2020-04-09 05:12:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-09 04:14, Jakub A. Krzewicki wrote:

> E tam, jaki tam gejek agresywny... przeciętny pedałek nieśmiały jest.
> Skończy wszystkie próby zalotów jak mu ktoś powie stanowcze NIE.
>
> Miałem kumpla pochodzenia tatarskiego na uczelni, który był zdeklarowanym "bi"
("żeby życie miało smaczek...") i fajnie się z nim na różne światowe tematy gadało...
to siłą rzeczy trochę teoretycznie wiem również i coś o branży (zarówno dobre jak i
złe historie...) ale fakt faktem: przenigdy nie przystawiał się do mnie erotycznie.

> Aaaa... i jeszcze tego... kto to w ogóle powiedział, że cwietuś to tentego...
znaczy się tam, homik?

Juz kiedys pytalem co z tego ma, ze tak zarliwie zwalcza ten faszyzm...?

44. Data: 2020-04-09 09:02:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2020 o 03:57, Izaura pisze:

> Nieustannie ci to proponuje... popatrz na stopke!
>
> XL  Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Oj, xlka nie będzie zadowolona, że chcesz ją izolować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2020-04-09 09:06:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 20:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Rozśmieszasz mnie. Buddyzm, chrześcijaństwo,

> Jak długo można przewracać na wszystkie sposoby popłuczyny po Helenie Bławatskiej,
jak robią to niemal wszystkie inne nowe ruchy religijne?

Słuszna uwaga. Pewnie dlatego młodzi odchodzą od religii (na szczęście),
bo mają już dosyć tych popłuczyn.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2020-04-09 09:18:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 22:04, XL pisze:

> Stara śpiewka każdego lewackiego durnia ?
> Durniu, prawa wyborcze kobiet to oczywista i naturalna konsekwencja
> rewolucji przemysłowej i I WŚ,

Stara śpiewka prawackiego durnia.
Powtarzasz się, a już ci tłumaczyłem, że myślenie zero-jedynkowe ci nie
pomaga. I do tej pory nie wyciągnęłaś wniosków.

> W twoim przypadku, to może byłoby nawet i
>
> Wreszcie wiem, co tobą miota:
> ty w swoich zwidach widzisz SIEBIE jako mojego właściciela ?

Fuj.
Już ci pisałem, ze twoje fantazje są niepokojące.

> A teraz poważnie.
> Ćwoku, gdybyś ty był (jakimś cudem) moim właścicielem, to byś skończył z
> obciętą stacją stacją zarządzania twoim zdegenerowanym mózgiem po pierwszej
> probie zarządzania mną.

Ale tak się nie stanie, bo najpierw musiałbym upaść na stację
zarządzania, albo musiałby się zdarzyć cud żebym w ogóle chciał coś
takiego jak ty. Nie ma na świecie takich pieniędzy, ani takiej ilości
wojska, które by mnie do czegoś takiego przekonały.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem