Macie tak!!!!!!!!?????????

1. Data: 2002-10-28 14:58:05

Temat: Macie tak!!!!!!!!?????????
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Że gdy spieszycie się jak diabli, i macie wyglądać super, to wszystko nie
tak!
Włosy się nie układają, tusz skleja rzesy (kurcze!).
Ja tak mam, wlaśnie teraz i dość czesto. Moze Wy też, i nie bedę sama w
cierpieniu.
Cholerny świat gdzie te kluczyki!
Hanuś

1. Data: 2002-10-28 15:19:18

Temat: Re: Macie tak!!!!!!!!?????????
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że gdy spieszycie się jak diabli, i macie wyglądać super, to wszystko nie
> tak!
> Włosy się nie układają, tusz skleja rzesy (kurcze!).

Ja czasami dla zdrowia chodze do pracy na piechote.
Dzis tez poszlam
Tak fajnie wialo ze nie moglam sobie odmowic
a o 9 w biurze mieli na mnie czekac ludzie, dwoch VIPow i kolezanka
Nie spoznilam sie, ale wszyscy dziwnie na mnie patrzyli.
Kiedy sie przejrzalam w lustrze dowiedzialam sie dlaczego.
Otoz ukladalam wlosy uzywajac bardzo mocnego zelu.
Szlam sobie, troche padalo a wiatr wial mi w bok glowy.
I kiedy przyszlam mialam straczki ktore byly uzlozone wlasnie tak jak wial
wiatr.
tylko troche oklaply, ale ogolny rozklad byl zachowany.
POrazka na calej linii.

Kaska

1. Data: 2002-10-28 17:48:56

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Włosy się nie układają, tusz skleja rzesy (kurcze!).
> Ja tak mam, wlaśnie teraz i dość czesto. Moze Wy też, i nie bedę sama w

Dokladnie tak samo. Jak szlam na krakowskie spotkanie dwa razy zmazywalam
oczy bo sie ubabralam tuszem za kazdym razem:) Dobrze ze mi sie te godziny
pomylily i mialam pol godziny czasu wiecej hehehehe
Kropelka

1. Data: 2002-10-28 18:03:20

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że gdy spieszycie się jak diabli, i macie wyglądać super, to wszystko nie
> tak!

"Człowiek się śpieszy to diabeł się cieszy"

> Włosy się nie układają, tusz skleja rzesy (kurcze!).
> Ja tak mam, wlaśnie teraz i dość czesto. Moze Wy też, i nie bedę sama w
> cierpieniu.

Eh... Znamy to :-( Jak muszę gdzieś pilnie wyjść ładnie wyszykowana to
zawsze coś mi nie wychodzi. Na rozdanie indeksów ubrałam bialutką bluzkę i
po kilku minutach "sama się uświniła" jakimś czarnym czymś. Nie było wyboru.
Trzeba było się przebrać. Albo jak śpieszyłam się swego czasu na randkę to
nagle znajowałam jakiś nowy kolor cieni w kosmetyczce i próbowałam jakoś je
nałożyć, co oczywiście kończyło się klapą, bo albo cień był złośliwy, albo
ręka mi się trzęsła.

Teraz akurat nie miewałam takich niespodzianek, choć przyznam się, że jak
coś się chrzaniło od rana to potrafiło tak trzymać się mnie cały dzień. Na
szczęście po jakimś czasi eprzechodzi samo ;-)))

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)

www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-10-28 18:35:57

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholerny świat

Jak mi powiedział facet z drogówki, dziś to wszystko przez wiatr...;)

Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-29 13:49:30

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:
> Że gdy spieszycie się jak diabli, i macie wyglądać super, to
> wszystko
> nie tak!
> Włosy się nie układają, tusz skleja rzesy (kurcze!).

Mnie zazwyczaj w takich sytuacjach tusz odciska się pod oczami, albo sama niechcący
dotykam szczoteczką nie po rzęsach, a np. po powiece. ;-)

> Ja tak mam, wlaśnie teraz i dość czesto. Moze Wy też, i nie
> bedę sama
> w cierpieniu.
> Cholerny świat gdzie te kluczyki!

Tak już bywa, gdy się ludzie spieszą. :-)

--
pozdrawiam,
Elvira

poszukuję "złotej rączki"