Magnez -w jakiej postaci?

1. Data: 2003-01-20 13:15:20

Temat: Magnez -w jakiej postaci?
Od: "Tomasz Gąsior" <t...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałem uzupełnić niedobory magnezu w organizmie (bo sesja się zbliża).
Jestem świadomy tego, że dla przyswajania pewnych mikroelementów organizm
potrzebuje innych składników (np. do przyswajania witamin potrzebne są
tłuszcze). Mam w związku z tym pytania:
1. W jakiej postaci magnez jest najlepiej tolerowany przez organizm i jakie
składniki są potrzebne do wchłaniania magnezu?
2. Na co zwrócić uwagę przy zakupie preparatu z magnezem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

2. Data: 2003-01-20 13:41:59

Temat: Re: Magnez -w jakiej postaci?
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Magnez:

Potrzebny dla funkcjonowania miesni, zapobiega chorobom serca, wplywa na zdrowy stan
uzebienia, zwany jest mineralem
antystresowym i anty-alergicznym. Ulatwia przyswajanie witaminy C, przetwarza cukier
na energie zmniejsza objawy
niestrawnosci

Objawy braku
Spazmy miesnia sercowego, nerwowosc, drzenie miesni, kamica nerkowa, kurcze miesni.

Wspoldziala z:
Witamina B6, C, wapn, fosfor

A wiec powinienes brac B6, C wapn i fosfor razem z magnezem.

Z tego co sie orietuje nie ma specjalnie znaczenia w jakiej formie bedziesz
przyjmowal.

Zobacz http://www.vitacomplete.com/importance_pol.php

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu, laktozy,
sztucznych barwników i kolorantów.
Odpowiednie m.in. dla alergików, diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz
www.vitacomplete.com

3. Data: 2003-01-23 18:34:35

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. W jakiej postaci magnez jest najlepiej tolerowany przez organizm i
jakie
> składniki s? potrzebne do wchłaniania magnezu?
> 2. Na co zwrócić uwagę przy zakupie preparatu z magnezem?

Najlepiej jako węglan (Magnezin 500), bo najtańszy i z wit. B6, bo dużo
lepiej się wchłania.

Jasiek
a...@p...onet.pl

4. Data: 2003-01-23 23:00:12

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedz czekoladę ;-)

smacznego

pzdr
LN

5. Data: 2003-02-07 20:20:48

Temat: Odp: Magnez -w jakiej postaci?
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie
>

> Najlepiej jako węglan (Magnezin 500),

A nie mleczan?? (LaktomagB, Magvit, Magne B6)???
Pozdrawiam!
Pharmacist.

6. Data: 2003-02-08 09:35:56

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie mleczan?? (LaktomagB, Magvit, Magne B6)???

A ja czytałam, że wodoroasparginian... (np. magnefarB6)???

7. Data: 2003-02-08 16:28:46

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp <m...@o...pl> napisał(a):

> A ja czytałam, że wodoroasparginian... (np. magnefarB6)???

Podejrzewam, ze ile zrodel tyle odpowiedzi. Moim skromnym zdaniem weglan
bedzie najgorszym rozwiazaniem, natomiast pozostale przyswajane sa w miare
podobnie.

W sumie to jest podobne do dyskusji dotyczacej najlatwiej przyswajalnej formy
zelaza - tez mamy tyle opinii ile zrodel.

Corcoran

8. Data: 2003-02-10 19:39:44

Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze cytrynian? Magnesol

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> A nie mleczan?? (LaktomagB, Magvit, Magne B6)???
> Pozdrawiam!
> Pharmacist.

Obrona Łapińskiego
Trema
Pytanie o AMITRIPTYLEINE
etykiety i kody kreskowe - jak się sprawują
CARDIOWEBSCREEN - program oceny wystepowania czynnikow ryzyka chorob serca polskich uzytkownikow Internetu