Obrona Łapińskiego

1. Data: 2003-01-19 15:19:38

Temat: Obrona Łapińskiego
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bronić w szkolnej dyskusji decyzji podjętych przez Łapińskiego .
Brakuje mi argumentów (chyba nic dziwnego, prawda?).
Może znacie adresy internetowe lub inne, gdzie będę mogła coś znaleść (na
stronie ministerstwa zdrowia niestety nie ma nic)

2. Data: 2003-01-19 16:32:40

Temat: Re: Obrona Łapińskiego
Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproś żeby przyznali mu obrońcę z urzędu:)))))))))))))))))

3. Data: 2003-01-19 21:50:20

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapros samego Mariuszka, bo on doskonale sam sie broni, co czlowiekowi o
normalnej psyche z pewnoscia by sie na jego miejscu nie udalo.

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0efnn$2io$...@n...onet.pl...

4. Data: 2003-01-20 07:41:33

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta dzialalnosc mini- stra to bylo przeoczenie psychiatry, ktory wydal mu
zgode na prace ,
to nie byla jego wina
r.

5. Data: 2003-01-20 20:04:42

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za odzew
:)

Trema
Pytanie o AMITRIPTYLEINE
etykiety i kody kreskowe - jak się sprawują
CARDIOWEBSCREEN - program oceny wystepowania czynnikow ryzyka chorob serca polskich uzytkownikow Internetu
ECA legalne?