Trema

1. Data: 2003-01-19 11:53:47

Temat: Trema
Od: "PS" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Cierpię na dużą tremę przed wystąpieniami publicznymi. Radzę sobie z tym
m.in wizytami u psychologa ale w początkowym okresie terapii chciałbym też
wspomóc się jakimś lekiem, który pomoże mi wyjść przed ludzi z wiedząc, że
nie zadrży mi głos. Czy ktoś ma jakieś sugestie.

Pozdrawiam,
Piotr

2. Data: 2003-01-22 11:33:14

Temat: Re: Trema
Od: "Paweł Drescher" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chej jest kilka sposobów na tremę ja występuje publicznie gram na zabawach.
Pomoże Ci spodkanie z kobietą .. .. Lub Zapal Skręta. Czerśc Paweł

3. Data: 2003-01-22 19:06:23

Od: h...@h...info (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia nie 19. styczeń 2003 12:53, PS napisał:

> [...]
> chciałbym też wspomóc się jakimś lekiem, który pomoże mi wyjść przed
> ludzi z wiedząc, że nie zadrży mi głos. Czy ktoś ma jakieś sugestie.

czytalem kiedys taka ksiazeczke o fobii spolecznej, przy "wystepach przed
publika" polecano tam stosowanie beta-blokerow. Nie wiem na ile to
skuteczne, bo nie stosowalem. Ale to tylko tak na chwilke, przed jakims
oredziem do narodu czy cos, a tak normalnie to chyba trzeba cos innego.

W handlu dostepnych jest kilka antydepresantow ktore obnizaja rowniez
stres.

Pojdz do psychiatry i powiedz co cie trapi, a psychiatra przepisze ci co
trzeba.

--
la fabrication du sourire / pgp/jpg/avi: www.hyperreal.info/~hydek/

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

4. Data: 2003-01-22 19:54:42

Temat: Re[2]: Trema
Od: h...@h...info (hy) szukaj wiadomości tego autora

Hello Paweł,

PD> Chej jest kilka sposobów na tremę ja występuje publicznie gram na zabawach.
PD> Pomoże Ci spodkanie z kobiet? .. .. Lub Zapal Skręta. Czer?c Paweł

nie polecam bo nie wiadomo jakie podloze ma ta trema
czesto marihuana wywala ze srodka rozne chore klimaty.

--
Best regards,
hy mailto:h...@h...info

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

5. Data: 2003-02-07 20:24:01

Temat: Odp: Trema
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojdz do psychiatry i powiedz co cie trapi, a psychiatra przepisze ci co
> trzeba.

Eee tam...
Dziabaj krople walerianowe na poczatek zanim pojdziesz do tego magika j.w.
Moze Ci pomoze i nie bedziesz musial uciekac sie do srodkow ciezszego
kalibru.
Powodzenia!!!
Pharmacist.

Pytanie o AMITRIPTYLEINE
etykiety i kody kreskowe - jak się sprawują
CARDIOWEBSCREEN - program oceny wystepowania czynnikow ryzyka chorob serca polskich uzytkownikow Internetu
ECA legalne?
Praca w supermarkecie ???