Majonez (pyt)

1. Data: 2004-03-19 15:46:06

Temat: Majonez (pyt)
Od: "Agnieszka " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można zrobić majonez bez soku z cytryny czyu to jakiś kluczowy składnik
(pomijam smak - bo to można sobie kombinować innymi przyprawami)
AgaL z kolejnymi majonezowymirosterkami

1. Data: 2004-03-19 16:07:25

Temat: Re: Majonez (pyt)
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Można zrobić majonez bez soku z cytryny czyu to jakiś kluczowy
> składnik (pomijam smak - bo to można sobie kombinować innymi
> przyprawami)
> AgaL z kolejnymi majonezowymirosterkami
===
Sok, czy inny kwas, to tylko dodatek smakowy, aby użytkownika nie
zemdliło...
Jeżeli majonez użyjesz do sałatki jarzynowej, to nic nie przeczkadza, aby
doprawić gotową sałatkę.
Ale jeśli do jajek na twardo, to chyba będzie ohydne :-)

waldek
===

1. Data: 2004-03-19 16:08:03

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można zrobić majonez bez soku z cytryny czyu to jakiś kluczowy składnik
> (pomijam smak - bo to można sobie kombinować innymi przyprawami)
> AgaL z kolejnymi majonezowymirosterkami

Można dać octu, ale będzie gorszy
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-19 16:55:36

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le ven 19/03/2004 ? 17:08, batory a écrit :

> Można dać octu, ale będzie gorszy
> Pozdrówka - Agnieszka

Eee tam.
Mozna jeszcze musztardy (Dijon alibo sarepskiej)
A jaka fajna jest z musztarda z calymi ziarnami gorczycy, mmmm

Kot rozmarzony
--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-19 18:46:27

Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Można zrobić majonez bez soku z cytryny czyu to jakiś kluczowy składnik
> (pomijam smak - bo to można sobie kombinować innymi przyprawami)
> AgaL z kolejnymi majonezowymirosterkami

Ja robie tak:
1 jajko, szklanka oleju, lyzeczka musztardy,
szczypta soli i pieprzu i krece Bomixem.
Wychodzi suuuuperaski a od ilosci w/w skladnikow
zalezy czy ma byc ostrzejszy czy lagodny:-)

--
jedrus

"Kon do orki to taki ktory nie nauczyl sie grac w brydza i polo:-)"

1. Data: 2004-03-19 21:47:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c3f4ju$2fp$1@inews.gazeta.pl> Agnieszka wrote:
> Można zrobić majonez bez soku z cytryny

Oczywiście. Klasyczny majonez robi się raczej z octem.

Władysław

1. Data: 2004-03-19 21:48:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <5...@n...onet.pl> batory wrote:
> Można dać octu, ale będzie gorszy

Dlaczego gorszy?

Władysław

1. Data: 2004-03-20 08:50:05

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Klasyczny majonez robi się raczej z octem.

Zapewne masz rację, jednakowoż mi taki majonez przypomina sklepowy i dlatego
przeważnie robię z cytryną
Pozdrowka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-20 09:00:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <5...@n...onet.pl> batory wrote:

> Zapewne masz rację, jednakowoż mi taki majonez przypomina sklepowy

Eee tam. ;-) Nie spotkałem majonezu sklewpoweifgo podobnego do domowego.

Władysław

1. Data: 2004-03-20 10:27:56

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jedrus" <j...@n...psst.pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> Ja robie tak:
> 1 jajko, szklanka oleju, lyzeczka musztardy,
> szczypta soli i pieprzu i krece Bomixem.
> Wychodzi suuuuperaski a od ilosci w/w skladnikow
> zalezy czy ma byc ostrzejszy czy lagodny:-)

Mam pytanie, czy moze byc samo zoltko? Bo ja jakos nie toleruje surowego
bialka. Jesli moze, to jak zmienia sie proporcje w przepisie?
Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

Automat do pieczenia chleba Bomann CB579
Zepsuta lodówka
Czy mrozić?
[HORROR] Jajko - do osob o mocnych nerwach
kaszka kuskus - doradzcie coś...