Majowe spotkanie

1. Data: 2008-05-14 08:43:46

Temat: Majowe spotkanie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Ostateczny ustalony termin spotkania to sobota 17 maja na godz 13.00
Serdecznie zapraszam
Proszę o potwierdzenie ile osób przybędzie.
Pozdrawiam - Jagoda

2. Data: 2008-05-14 20:30:08

Temat: Re: Majowe spotkanie
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 10:43:46 +0200, Jagoda napisał(a):

> Witam !
> Ostateczny ustalony termin spotkania to sobota 17 maja na godz 13.00
> Serdecznie zapraszam
> Proszę o potwierdzenie ile osób przybędzie.

Uuuu... To mnie się chyba nie uda dotelepać tak wcześnie:(
Nic, odezwę się jutro na priv gdy będę znać szczegóły.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

3. Data: 2008-05-14 21:42:00

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Serdecznie zapraszam
> Proszę o potwierdzenie ile osób przybędzie.

Na 87% będę... jeszcze nie wiem do końca, ale mam wielką ochotę jechać.

-
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2008-05-14 23:09:39

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> Uuuu... To mnie się chyba nie uda dotelepać tak wcześnie:(
> Nic, odezwę się jutro na priv gdy będę znać szczegóły.
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Nic się nie przejmuj. Daj znać o której przyjedziesz to Cię odbierzemy z
dworca.

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2008-05-15 07:16:20

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski pisze:

> Na 87% będę... jeszcze nie wiem do końca, ale mam wielką ochotę jechać.

My na 100% nie będziemy, a też mielibyśmy wielką ochotę spotkać się
z Wami. Niestety, ostatnio coraz trudniej nam się odrobić.
Krzysztof (+Zocha)

6. Data: 2008-05-15 12:45:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> My na 100% nie będziemy, a też mielibyśmy wielką ochotę spotkać się
> z Wami. Niestety, ostatnio coraz trudniej nam się odrobić.

Niestety, muszę planować z większym wyprzedzeniem, też się nie wyrobię.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2008-05-15 12:46:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:
> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Niestety, muszę planować z większym wyprzedzeniem, też się nie wyrobię.

?
http://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/browse_
thread/thread/bc0288d2c76606b7

--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-05-16 11:08:54

Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Będę na Bank Ja i cztery moje narzeczone, czyli jesteśmy w piątkę, barszcz
już gotuje :-) Pozdr.

9. Data: 2008-05-16 11:13:00

Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/browse_
thread/thread/bc0288d2c7
6606b7

--
pozdr. Jerzy

Jerzy , po co linki, spotkania roślinne nie w modzie :_)

10. Data: 2008-05-16 18:36:00

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 May 2008 13:08:54 +0200, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Będę na Bank Ja i cztery moje narzeczone, czyli jesteśmy w piątkę, barszcz
> już gotuje :-) Pozdr.

Mogę Wam zrobić zdjęcia? Nad barszczem oczywiście;)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

jak przygotować ziemię, zeby potem rósł ładny trawnik
Pościk
kosa elektryczna czy tania spalinowa?
akebia
Żółknący i ogólnie marniejący skrzydłokwiat