Małe, czerwone...

1. Data: 2001-12-07 01:10:14

Temat: Małe, czerwone...
Od: "Maestro / nET#47" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

...mrówki. Jak się pozbyć z mieszkania w bloku, jeśli są w każdym z 2 pokoi,
w kuchni, w łazience itd.? Był już jakiś facet i coś rozpylał, ale raczej
dużo to nie dało...

--
/* Let the nET go straight ahead! */

1. Data: 2001-12-07 07:26:05

Temat: Re: Małe, czerwone...
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na male czerwone - kup jakies preparaty na owady biegajace w sklepie
i sam musisz probowac je wytepic. Musisz regularnie stosowac preparat
az do skutku. Nie mozna zrobic tego raz. Mrowki wracaja i trzeba je
znowu atakowac. Po kilku takich zabiegach powinno sie udac. Jak
wedruja z pokoju do pokoju itd. to proponuje jakis wynalazek wysypac
na sciezce wedrowek. Mrowki ten wynalazek zaniosa do gniazda, bo to sa
takie stworki, co wszystkie smiecie zbieraja, a pozniej juz tylko
zostaje czekac na efekty. Mrowki wyniosa sie do sasiada :)))))))))

******************************
beny76 - b...@w...pl
******************************

Użytkownik Maestro / nET#47 <r...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9up4u9$pi2$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-07 11:45:29

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...mrówki. Jak się pozbyć z mieszkania w bloku, jeśli są w każdym z 2
pokoi,
> w kuchni, w łazience itd.? Był już jakiś facet i coś rozpylał, ale raczej
> dużo to nie dało...
Mysle, ze moze ci pomoc BERNI on chandluje jekimis specyfikami od robali.
Moze przywolany do odpowiedzi odezwie sie. Jak nie to napisz na priv to dam
ci na niego namiery.

Asia

1. Data: 2001-12-07 11:57:13

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic to nie da. Od dwudziestu lat sa moimi wspollokatorami. raz ich jest
wiecej innym razem mniej, nawet w pewnym momencie na okolo 5 lat w ogole
zniknely. mozna sie do nich przyzwyczaic, nawet nie zwracam uwagi na to czy
siedza w aktualnie zjadanym przeze mnie kawalku chleba ;-)
A.
PS Pisze o tzw faraonkach

1. Data: 2001-12-07 12:16:47

Od: "justyna" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> nic to nie da. Od dwudziestu lat sa moimi wspollokatorami.

Kiedyś nawiedziły mój dom rodzinny. Rodzice usuwali je na wszystkie możliwe
sposoby - niestety nic to nie dawało, a poza tym wówczas nie było takiego
wyboru dostępnych środków (lata 70-te, 80-te)
W końcu pomogły płaskie, niebieskie tabliczki czegoś przywiezione z NRD (!).
Podobno zapach, dla człowieka nikły, dla faraonek był wyjątkowo
nieprzyjemny. Niestety, jnie wiem jak toto się nazywało.

pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2001-12-07 14:44:31

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> nic to nie da.
Da da, jest teraz sporo mozliwosci, wiele z nich jest rzeczywiscie
skutecznych, wspomnianego wyzej Berniego pamietam, ze chwalono.

J. (byly wspollokator calej masy mrowek)

1. Data: 2001-12-07 21:42:17

Od: "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maestro / nET#47" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w kuchni, w łazience itd.? Był już jakiś facet i coś rozpylał, ale raczej

Polecam plytki firmy Globol (opakowane w zielone tekturowe plaskie pudeleczko
formatu szkolnego zeszytu).
Jedna starcza na ok.6 miesiecy i 16 m mieszkania (aczkolwiek na moje 38 metrow
wystarczaja 2 plytki).
Do kupienia na bazarach( w sklepach ich nie widzialam).
Koszt ok.15 zlotych.

Agnieszka

1. Data: 2001-12-08 07:34:23

Od: "Maestro / nET#47" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...mrówki. [ciach!]

Dziękuję bardzo Wam wszystkim!

--
/* Let the nET go straight ahead! */

1. Data: 2001-12-10 09:34:45

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno zapach, dla człowieka nikły, dla faraonek był wyjątkowo
> nieprzyjemny. Niestety, jnie wiem jak toto się nazywało.

A propo zapachow, podobno mrowy nie znosza araku, ale za to nie dam sobie
glowy uciac.

Asia

1. Data: 2001-12-10 17:53:07

Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może z opóźnieniem się odzywam ,ale jak spominała ASIA rozprowadzam
INSEKTENKILLER środek na mrówki, karaluchy itp. Sama Asia była zadowolona z
działania. Efektywny czas działania 4 tygodnie .Należy spryskać miejsca
występowania mrowek, najlepiej ich ścieżki. Najlepszy efekt daje gdy środek
zastosuje cały pion , bo tak po pewnym czasie mogą wrócić Cena 12 zł, za
opakowanie 200ml z atomizerem, lub 22zł za 400ml z pompką. Do tego 8 zł
koszt przesyłkiprzy jednym, lub 9 zł przy dwóch i trzech opakowaniach

przepisy kulinarne
znowu cos do zaplaty
Zyrandol z Czech
remontowcy