Zyrandol z Czech

1. Data: 2001-12-06 16:36:57

Temat: Zyrandol z Czech
Od: b...@a...com (Balbinka) szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

mam nadzieje ze znajde pomoc na tej grupie. Mam zamiar zamowic
krysztalowy zyrandol z Czech do mojej jadalni. Niestety tylko katalog
mam a nie aktualny produkt. Przyznam sie ze w katalogu wszystkie
wygladaja wspaniale, ale nie jestem pewna jak to bedzie w
rzeczywistosci. Czy ktos ma jakies doswiadcznie z "bohemian"
kryszatlowymi zyrandolami i moze widzial je? Czy szkielet tego
zyrandola jest ladnie wykonany i z dobrego materialu? Czy krysztaly sa
naprawde unikalne?

Dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Pozdr.

Ewa DB.