znowu cos do zaplaty

1. Data: 2001-12-06 16:44:11

Temat: znowu cos do zaplaty
Od: "DPL" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Właśnie dostałem takie pismo od Urząd Gminy, referat podatkowy:
Wezwanie:
"Na podstawie przepisów art.155 s1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 -
Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr137, poz.929 z póź.zm.) wzywa się pana do [...]
w sprawie: wypełnienia oświadczenia na podatek od nieruchomości dotyczy
nabytego lokalu przy ul. Moja ulica. Należy dołaczyć xero aktu nip i pesel"
I na koniec jeszce groźba o karze porządkowej jeśli tego nie zrobie.

No cóż w 1999 kupilem mieszkanie (nowe) od spółdzielni, od tamtej pory
musiałem juz borykać z wieloma takimi pismami... ale tego nie rozumiem...
Gdy zadzwoniłem do pani co to do mnie wysłała powołała się na inne artykuły
z ustawy z 1991 roku... i mówi, że musze przyjść zapłacić jakieś 0,40gr od
metra... a do tego ma to być opłata roczna...

Czy tak jest na prawdę? W dwa lata od zakupu płacę podatek o którym niestety
nawet nie wiedziałem??

Czy wy też coś takiego płaciliście?

Darek

1. Data: 2001-12-06 20:33:02

Temat: Re: znowu cos do zaplaty
Od: "Jerzy Stanisław" <j...@c...retsat1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DPL" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> z ustawy z 1991 roku... i mówi, że musze przyjść zapłacić jakieś 0,40gr od
> metra... a do tego ma to być opłata roczna...

Normalny podatek od nieruchomosci.Kazdy to placi.Jak ma wlasnosc to sam a
winnym przypadku wchodzi to do czynszu.
Jerzy

1. Data: 2001-12-07 07:18:56

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budynek nie wisi w powietrzu tylko stoi na gruncie, za ktory musisz
placic podatek 0,40 zl od 1 m2 - jest to oplata roczna.

******************************
beny76 - b...@w...pl

Użytkownik DPL <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...bsi.net.pl...
> [...]
> metra... a do tego ma to być opłata roczna...
>
> Czy tak jest na prawdę? W dwa lata od zakupu płacę podatek o którym

Zyrandol z Czech
remontowcy
Bateria z termostatem - czy warto?
SPAM - inteligo
Adres do wirtualnych serwow o nieruchomosciach