Adres do wirtualnych serwow o nieruchomosciach

1. Data: 2001-12-05 22:37:13

Temat: Adres do wirtualnych serwow o nieruchomosciach
Od: m...@b...com (Paul Oosten) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z panstwa moglby mi podac dokladny adres do wirtualnych
serwow o nieruchomosciach poniewaz chcialabym sprzedac swoje
mieszkanko i kompletnie nie orientuje sie gdzie moglabym umiescic
ogloszenie o sprzedazy i poinformowac sie o konkretnych cenach.A moza
Magda sie orientuje , ktora tak konkretnie zareagowala na moj
poprzedni e -mail.Chodzilo o mieszkanie w Bialymstoku.Jaki jest adres
i gdzie dokladnie mam umiescic ogloszenie ,prosze o rade. Dzieki
Dorota.
~~~~~~~~~~~~~~~
-----------------------
drs. Paul Oosten
Nl - the Netherlands
www.family-oosten.com

1. Data: 2001-12-06 09:28:17

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Oosten" <m...@b...com> napisał w wiadomości
> Czy ktos z panstwa moglby mi podac dokladny adres do wirtualnych
> serwow o nieruchomosciach

Proszę zerknąć na
- http://www.gazeta.pl/
- http://www.gratka.pl/

Tam z pewnoscią można zorientować się w cenach. Natomiast jeśli chodzi
o samo sprzedawanie, to może lepiej zlecić to którejś z agencji...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

Cięcie pleksy
Pralka Margherita 2000
Pralki ladowane od gory - lepsze czy gorsze?
Tez o zamkach - 'dwuzastawkowe', wkladki ?
Rachunek za czynsz