Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę :-)

1. Data: 2002-12-23 12:52:49

Temat: Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę :-)
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis156.html

Właśnie upiekłam :-) Są pyszszzzzzzne :-) Jutro piekę jeszcze drugą
porcję, bo te pewnie "same" znikną ;-)

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-23 15:05:16

Temat: Re: Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę :-)
Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie upiekłam :-) Są pyszszzzzzzne :-) Jutro piekę jeszcze drugą
> porcję, bo te pewnie "same" znikną ;-)

Ja właśnie jestem w trakcie pieczenia ciasteczek z tego przepisu ale wiórki
kokosowe zastąpiłam orzechami włoskimi. Także rewelacja, tylko nie wszyscy
goście zdążyli spróbować gdy je piekłam poprzednio w takim tempie znikały

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2003-01-02 12:41:42

Temat: Re: Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę : -) plus zyczenia :-)
Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis156.html
>
> Właśnie upiekłam :-) Są pyszszzzzzzne :-) Jutro piekę jeszcze drugą
> [...]

Sie dopisuje :-)
Zrobilam te ciasteczka juz ze 20 razy,dla mojego Osobistego Mezczyzny
glownie,ale na przyjatka ze znajomymi tez-wszyscy pozeraja je
blyskawicznie,poskrzekujac ze szczescia i zadowolenia;-)Malo
tego-uwielbia je moj chomik,dostaje za kazdym razem okruszki i rzuca sie
na nie jak mala,bardzo puchata blyskawica ;-)
Oficjalne podziekowania dla Wkn za genialny przepis i zyczenia
noworoczne dla wszystkich grupowiczow-zycze Wam noworocznie,cytujac
kolege,"Zdrowia,milosci i pieniedzy-reszte sobie kupicie ";-))

Pozdrawiam:-)

Tib,zapracowana bardziej,niz myslala,ze to mozliwe :-(.Ale czytam Was w
miare regularnie:-)

--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-01-02 13:09:35

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> Oficjalne podziekowania dla Wkn za genialny przepis i zyczenia
> noworoczne dla wszystkich grupowiczow-zycze Wam noworocznie,cytujac
> kolege,"Zdrowia,milosci i pieniedzy-reszte sobie kupicie ";-))

a dzieki wielkie

wkn z 15 torbami chipsow pozostalych po sylwestrze

1. Data: 2003-01-02 13:17:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wkn z 15 torbami chipsow pozostalych po sylwestrze

dobrze, ze moje dzieci grupy nie czytaja;-)
U nas chipsy sa kupowane 3 razy w roku - na urodziny dzieci i w sylwestra,
wiec smak maja dla maluchow wyjatkowy;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia, stawiajaca szlaban chipsom i napojom gazowanym

1. Data: 2003-01-02 18:45:21

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy można prosić o przepis na te kokosanki? :)

Aguś

1. Data: 2003-01-02 19:23:51

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gotowanie.wkl.pl/users_przep.php?id=1