Małe latające w kuchni ;o)

From: "Asia" <j...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Małe latające w kuchni ;o)
Date: Mon, 20 Aug 2001 15:15:49 +0200

Witam wszystkich!
Mam problem z jakimiś małymi stworzonkami w kuchni - nie mam pojęcia co to j
est ;o) Może pomożecie mi określić ich nazwę (bo nie wiem z czym mam walczy
ć) po opisie : Bardzo małe, mniej więcej takie ( o ) jak te kółeczko ;O) kol
oru ciemny brąz i fruwają sobie czasami choć częściej je widzę spacerujące.
Jest tego cała masa w kuchni w szafce z jedzeniem, przyprawami, wciskają sie
w każdą szczelinkę, a teraz zaczynam już pojedyńcze egzemplarze zauważać w s
ypialni. Bardzo proszę o pomoc w określeniu ich nazwy i sposobie na ich zwal
czenie. Niedługo przeprowadzam się do swojego nowego mieszkanka i nie mam oc
hoty zabierać dodatkowych lokatorów ;o) Liczę na pomoc i dziękuję
Aśka