Małe tanie suszenie ubrań ?

1. Data: 2006-12-17 20:07:39

Temat: Małe tanie suszenie ubrań ?
Od: "Dżejm" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam czegoś małego i taniego (najlepiej do 500zł) do suszenia ubrań. Żadne
tam pralko-suszarki, czy wielkie i drogie suszarki
bębnowo-kondensacyjno-nawiewowo-ewakuacyjne ;).
Na razie znalazłem dwa produkty.
1. Tania bezmarkowa suszarka:
http://www.azprim.com/pl/index.php?id=nowosci
2. Czyszczenie ubrań parą, suszenie właściwie nie jest tu kluczową funkcją:
http://www.whirlpool.com/catalog/product.jsp?parentC
ategoryId=113&categoryId
=181&subCategoryId=181&productId=513&view=1#tabs

Czy nic podobnego acz innego nie jest dostępne w naszym kraju ? Szukam i
znaleźć nie mogę. A ubrania schnące przez kilka dni już mnie do szału
doprowadzają ;).

pozdro