pralko-suszarka siemens wxd 1260 eu

1. Data: 2006-12-18 00:21:54

Temat: pralko-suszarka siemens wxd 1260 eu
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
kiedy jakies dwa miesiace temu postanowilam kupic pralko-suszarke ,
przekopalam polowe internetu w poszukiwaniu opinii i wiedzy na temat
technologii i funkcjonowania pralko-suszarek.
poniewaz moj doktorat w tej dziedzinie dobiegl konca-stoi w moim domu
piekna i funkcjonalna siemens wxd 1260 eu`-kilka slow skierowanych do
tych,ktorzy tej wiedzy beda potrzebowali za chwile.

kupilam i nigdy wiecej nie kupie samej pralki.!!!!!
jestem absolutnie pozytywnie zaskoczona i bardzo mnie to cieszy.

atuty:
1. nie posiadam sznurkow na pranie-mam piekny sufit w lazience i nie
wisza tam zadne czesci garderoby
2. niektore rzeczy mozna zalozyc od razu-dzinsy po 50 minutach suszenia
!
3. wkladam brudne do pralki - wyjmuje suche i chowam do szafy albo
odkladam do prasowania
4.oszczedzam swoj wlasny czas - wykorzystuje go na inne przyjemne
strony zycia:-)

mankamenty

1.niestety-pradu zjada wiecej ale cos za cos
2. trwa to troche dlugo-pranie plus suszenie okolo 2,5 do 3 h
3. trzeba dosc rozsadnie segregowac pranie-nie wszystkie rzeczy mozna
suszyc

ale chcac kupic taka rzecz nie ma sie co zastanawiac...dziala bez
zarzutu i spelnia swoje zadanie...bylam tak zdesperowana ze chcialam
kupic suszarke firmy miele za mnostwo kasy ale spotkalam dosc
inteligentnego w sieci technologa ktory przekonal mnie ze na uzytek
domowy wystarczy wersja np.siemensa ze wzgledu na nowoczesna
technologie i sprawnosc tego urzadzenia....

kosztowala 2660 kupilam w sklepie top-market maja sprzedaz internetowa
rowniez ...jestem zadowolona i polecam....w razie potrzeby odpowiem na
pytania jesli tylko bede znala odpowiedz:-)

pozdrawiam i zycze milego dnia

indiana

2. Data: 2006-12-18 03:58:55

Temat: Re: pralko-suszarka siemens wxd 1260 eu
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@w...pl> napisal(a):
> 3. wkladam brudne do pralki - wyjmuje suche i chowam do szafy albo
> odkladam do prasowania

Miałem kiedyś suszarkę. Po każdym suszeniu zdrapywałem z filtra gruby
kłębek włókien. Pochodziły z ubrań. W pewnym momencie powróciłem do
sznurków, bo nie nadążałem kupować nowych ubrań :) Do suszarki należy
chyba doliczyć miesięczny koszt obsługi w postaci zakupów garderoby.
Mnie się wydaje, że suszarka jest dobra dla społeczeństw zachodu,
które nie chodzą w ubraniach z zeszłego roku, bo niemodne. Mnie na to
nie stać. :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2006-12-21 10:31:33

Temat: Re: pralko-suszarka
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tylko czy aby kondensacyjna nie działa nieco inaczej?
JaC

> Po każdym suszeniu zdrapywałem z filtra gruby kłębek włókien.
> W pewnym momencie powróciłem do sznurków, bo nie nadążałem kupować nowych ubrań :)

It has removed 2838 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Małe tanie suszenie ubrań ?
kabina parowa z hydromasazem
Zelazko z wytwornica pary albo inne...