Malowanie kaloryfera

1. Data: 2006-07-18 13:46:02

Temat: Malowanie kaloryfera
Od: "Radek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jest sobie kaloryfer zwykły - żeberkowy, żeliwny (chyba). Czym go pomalować i jak?
Jak oczyścić go ze starej farby, no i przede wszystkim - jak pomalować żeberka
od wewnątrz? Nie wyobrażam sobie tego za bardzo, szpary między żeberkami są dość
wąskie - łapy tam nie wsadzę, jakiś cienki pędzelek? Poradźcie coś?

Pozdrawiam
Radek

2. Data: 2006-07-18 14:09:46

Temat: Re: Malowanie kaloryfera
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> [...]
> wąskie - łapy tam nie wsadzę, jakiś cienki pędzelek? Poradźcie coś?

Pędzelkiem do kaloryferów :) Długi, wąski i, najważniejsze, zagięty na
końcu. Dostaniesz w każdym sklepie z pędzlami.

Karol

3. Data: 2006-07-19 21:20:40

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Jak oczyścić go ze starej farby,

Nie da rady. Za duzo zakamarkow. Swoj oczyscilem z zapraw, przylepionych
kiedys paprochow i pokrylem nowa farba. Wyglada umiarkowanie znosnie.

> no i przede wszystkim - jak pomalować żeberka
> od wewnątrz? Nie wyobrażam sobie tego za bardzo, szpary między żeberkami są dość
> wąskie - łapy tam nie wsadzę, jakiś cienki pędzelek? Poradźcie coś?

Ktos juz napisal. A tam gdzie nie dojdzie ten dlugi, cienki i wygiety
pedzel to rowniez wzrok nie siega :)

I polecam na bialo - inny zeliwniak robi przytlaczajace wrazenie.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

4. Data: 2006-07-20 05:34:08

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-07-18 15:46, Radek napisał(a):

> Jak oczyścić go ze starej farby, no i przede wszystkim - jak pomalować żeberka

Poszukaj w sklepach z farbami środka do usuwania starych powłok
malarskich (farb olejnych,ftalowych) posmarujesz później szczotka
druciana i wygląda lepiej niż nowy ze sklepu. A i do malowania używaj
specjalnej farby do kaloryferów jak jest biała to później nie żółknie
pod wpływem ciepła i upływu czasu.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

5. Data: 2006-07-20 06:08:32

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak pomalować żeberka od wewnątrz?

Nie no... od wewnatrz to ja bym sobie darował ;-)
--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2006-07-28 10:38:26

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):
> [...]
> wąskie - łapy tam nie wsadzę, jakiś cienki pędzelek? Poradźcie coś?

a ja malowałam sprayem czarnym ale takim specjalnym do malowania
dzrwiczek w piecach kaflowych a drugi kaloryfer malowałam farbą do ścian
i pędzlem do kaloryferów (długi, zakrzywiony)

Malowanie rysunkow na scianie - czym i jak ?
[KRK] Wymiana okien
Braun - blendery ręczne
Gazowy podgrzewacz wody Beretta - klopoty;
kompakt Nova