Malowanie rysunkow na scianie - czym i jak ?

1. Data: 2006-07-18 10:51:09

Temat: Malowanie rysunkow na scianie - czym i jak ?
Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam otynkowane i polozona gladz a na nia farbe pastelowa na bazie podkladu
sigma.
Chce dziecku pokoj pomalowac w rozne postaci osobiscie i nie wiem jak sie
najlepiej zabrac do tego
jaka farbe uzyc na to itp.
Bede wdzieczny za rady.

2. Data: 2006-07-18 13:10:28

Temat: Re: Malowanie rysunkow na scianie - czym i jak ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e9ieje$khn$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Cezar Ponti <p...@p...fm>
Było:
> [...]
> podkladu sigma.
> Chce dziecku pokoj pomalowac w rozne postaci osobiscie i nie wiem

Brat, na tymczasem, przed malowaniem właściwym namalował różne biedronki,
trawki, gałązki i inne takie... Malowanie właściwe się odwlekło o 5 lat i
nie zeszło... A co nie zeszło, nie zblakło nie zmyło się choć to
łazienka...? Ano nie zeszła plakatówka! :D

http://www.popieramjow.pl/jow.php

3. Data: 2006-07-18 13:17:25

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv usuń 2 nadwyżki
> Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie :-)

Heh wlasnie o tym myslalem na poczatku ale jakos balem sie ze zle sie
zachowa na scianie :)

4. Data: 2006-07-18 13:39:46

Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti wrote:

> Heh wlasnie o tym myslalem na poczatku ale jakos balem sie ze zle sie
> zachowa na scianie :)

Nie do zdarcia. Wraz z drugą połową usiłowaliśmy zlikwidować ze ściany
teletubisia który zalegał tam od co najmniej 2 lat. Dopiero cienka
warstwa cekolu skutecznie go unicestwiła.

Karol

5. Data: 2006-07-18 16:48:25

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> sigma.
> Chce dziecku pokoj pomalowac w rozne postaci osobiscie i nie wiem jak sie

Malowałam postacie z Kubusia Puchatka farbami akrylowymi, takimi ze sklepu
dla plastyków, trzymają się od 3 lat.

--
Orka

6. Data: 2006-07-18 17:42:09

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Chce dziecku pokoj pomalowac w rozne postaci osobiscie i nie wiem jak
Daj dziecku farby, ono będzie wiedziało :)
Wojtek

7. Data: 2006-07-19 10:29:19

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Daj dziecku farby, ono będzie wiedziało :)
> Wojtek

Ma 4 miesiace pedzla jeszcze trzymac dobrze nie umi :)

8. Data: 2006-07-19 17:32:10

Od: "akwaforta_" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti wrote:
> [...]
> sigma.
> Chce dziecku pokoj pomalowac w rozne postaci osobiscie i nie wiem jak sie

Ja bym namalowała farbami akrylowymi..potem mozna pokryć werniksem
akrylowym (matowy lub blyszczący)..
powodzenia :)
M.
ps.moze namówic dziecko do współpracy przy tym malowaniu...?..;)
(nie wiem ile ma lat)

9. Data: 2006-07-20 09:50:54

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akwaforta_" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.com...
Cezar Ponti wrote:
> [...]

powodzenia :)
M.
ps.moze namówic dziecko do współpracy przy tym malowaniu...?..;)

4 miesiace. :)

10. Data: 2006-07-20 15:31:38

Od: "akwaforta_" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps.moze namówic dziecko do współpracy przy tym malowaniu...?..;)
> (nie wiem ile ma lat)
>
> 4 miesiace. :)

:)))))
Nie doczytałam ;)...nie polecam współpracy z 4-miesięcznym
Artystą ;)...nawet jakby nalegał ;))...Póki co rób mu duzo
zdjęc..dzieci tak szybko rosną...

pozdrawiam:)
M.

[KRK] Wymiana okien
Braun - blendery ręczne
Gazowy podgrzewacz wody Beretta - klopoty;
kompakt Nova
Jaka gaśnica do domu?