Malowanie sufitu - pytanie

następny post »
From: "Przemolo" <p...@g...zmyla>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Malowanie sufitu - pytanie
Date: Mon, 7 Jul 2008 21:40:57 +0200

Ostatnio gdy 2,5 roku temu malowałem sufit w pokoju (fakt, emulsja była
kiepskiej jakości), w wielu miejscach zaczynała odchodzić poprzednia warstwa
farby - zaczęło to wyglądać kiepsko ale jakoś udało się pomalować (choć w
kilku miejscach po przyjrzeniu sięwidać, że kawałki starej warstwy zeszły).
Zamierzam ponownie malować ten sufit i tu mam pytanie - czy wg Was zakup
jakiejś dobrej emulsji (jakiej?) da nadzieję na pomalowanie bez konieczności
zdrapywania poprzednich warstw farby?
Jeśli drapanie konieczne to jak wg Was najlepiej to zrobić? na sucho czy
mokro?

PS: Sufit to zwykły sufit w bloku z lat 80-tych (nie żadna płyta gipsowa,
itp.)

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"