Mam Cie... zjem Cie...

1. Data: 2004-02-06 00:37:58

Temat: Mam Cie... zjem Cie...
Od: "Rickardo" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Slynny juz niemiecki kanibal:

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/new
s2.shtml

Zastanawiam sie skad u tych ludzi taka przemozna chec bycia zjedzonym???
Jak cos takiego moze sie wytworzyc w umysle? Skad moze brac sie skojazenie
bycia skonsumowanym z podnieceniem seksualnym???
Macie jakies pomysly?

When cops raided Meiwes' ramshackle home they found just 15lb of Brandes
left in the freeezer.

"I hope you are serious because I really want it. My nipples look forward to
your stomach."

"And he wanted me to hammer his body down with nails and pins while he was
whipped to death. I found that a bit weird." ... lol :)

"I told him to take the train. I picked him up at the station and we went
back to the butchery at my house. He wanted me to wear rubber boots, which
he licked. I wrapped him in clingfilm ready for slaughtering but he backed
out. So we just fooled around, drank beer and ate pizza."

And Stefan from Kassel almost made it into the pot-only to be pardoned
because of the weather.

Meiwes said: "We called it off because it was so damn cold in there."

Nie ma nic paranormalnego we Wszechswiecie, poza naszym ograniczonym
rozumieniem Natury.

1. Data: 2004-02-06 07:09:36

Temat: Re: Mam Cie... zjem Cie...
Od: "Nisia" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Rickardo ( m...@p...com ) wrote :
> [...]
> because of the weather.
>
> Meiwes said: "We called it off because it was so damn cold in there."

hmm...
VICTIM: "Are you a smoker?"

CANNIBAL: "Yes, but my teeth are still pretty white."

VICTIM: "That's good, I smoke, too. I hope you like smoked meat."

CANNIBAL: "Just bring yourself for breakfast."

tez ciekawe...

--

-NISIA-
gg: 3223171

1. Data: 2004-02-06 09:06:13

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewien japoński kanibal
który zjadł dziewczynę we francji
wyjaśniał, że seksualne pragnienie
posiadania drugiej osoby
najpełniej realizuje się poprzez jej zjedzenie.
Jeśli do takiej niepoddanej kontroli potrzeby bliskości
dodamy jeszcze współistniejącą krańcową nienawiść
(sięgała ona dzieciństwa, ojciec kanibala
był jednocześnie obiektem najbardziej kochanym i najbardziej znienawidzonym)
nie dziwi więc, że zabicie obiektu nie stanowi dla nego problemu.
Tyle tytułem próby zrozumienia jak to się może dziać.

Nie wydaje mi się jednak
aby wszystkie ludzkie zachowania
zasługiwały na to aby próbować je zrozumieć.
Są prostsze metody rozwiązywania problemu kanibalizmu ;-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-02-06 09:18:20

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun<i...@s...pl>

<snip>
> Nie wydaje mi się jednak
> aby wszystkie ludzkie zachowania
> zasługiwały na to aby próbować je zrozumieć.

Oto credo godne psychologa.

P.

1. Data: 2004-02-06 10:03:21

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto credo godne psychologa.

Jako psycholog wypowiedziałem się w części niezacytowanej
przez Ciebie.
W części zacytowanej wypowiedziałem się
zupełnie prywatnie.

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-02-06 10:26:27

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun<i...@s...pl>

> Jako psycholog wypowiedziałem się w części niezacytowanej
> przez Ciebie.
> W części zacytowanej wypowiedziałem się
> zupełnie prywatnie.

A tak oto traci się zaufanie (potencjalnych) pacjentów ;)

P.

1. Data: 2004-02-06 11:15:04

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> vonBraun<i...@s...pl>

> A tak oto traci się zaufanie (potencjalnych) pacjentów ;)

Części potencjalnych pacjentów.
"Chcesz mieć sukces terapeutyczny? Dobierz sobie
pacjentów!" ;-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-02-06 11:21:26

Od: "Rickardo" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie dziwi więc, że zabicie obiektu nie stanowi dla nego problemu.
> Tyle tytułem próby zrozumienia jak to się może dziać.

...alez vonBraun, mnie zainteresowala ta druga strona wlasnie :) Czy
potrzeba bycia zjedzonym (a nie zjedzenia kogos), moze wynikac z
niezaspokojonej potrzeby milosci i skrajnej nienawisci do siebie???
...jakos tego nie widze, ale moze jednak? Co w takim razie z pobudzeniem
seksualnym na sama mysl o byciu czyims obiadem?

> Nie wydaje mi się jednak
> aby wszystkie ludzkie zachowania
> zasługiwały na to aby próbować je zrozumieć.

a mi sie wydaje :)

1. Data: 2004-02-06 11:37:40

Od: i...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

> a mi sie wydaje :)

Z wymiany zdan
z Piotrem sadze
ze napisalem to pod wplywem
"pomrocznosci jasnej", związanej
silną niechęcią do zajmowania się
nieapetycznymi problemami psychologicznymi.
Moze pograzylem sie jako "profesjonalista"
ale lepiej się po tym poczułem.

Pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-02-06 11:45:06