Mam brokuly

1. Data: 2001-09-27 11:18:33

Temat: Mam brokuly
Od: cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cukinie juz zjadlem ale mam brokuly. Moze macie jakis nowy pomysl procz sosu
polskiego czyli bulki tartej, sosu holenderskiego, beszamelu oraz sosu carry
te juz znam
Czarek

1. Data: 2001-09-27 11:40:45

Temat: Re: Mam brokuly
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>polskiego czyli bulki tartej, sosu holenderskiego, beszamelu oraz sosu carry

Surowka Anki (jest nawet w puszccce!)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-27 11:43:33

Od: "Bogusia Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz sobie tez zrobic makaronik
z brokulami robi sie dokladnie jak ten moj przepis
z cukinia tylko ze sie je najpierw podgotowuje
i miesza z makaronem (wlosi o zgrozo jedza wszytko
z makaronem hihihi ) ale jest pyszne bo czosnek pieprz
i oliwa z oliwek daje super smak
a na raize tez sobie czegos szukam na wloskich stronach
jak cos znajde to podrzuce jeszcze :))))

Uzytkownik "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-09-27 11:45:31

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja podaje przepis Marka z kwietnia. Pysznosci.

1. Data: 2001-09-27 11:47:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i oliwa z oliwek daje super smak
>a na raize tez sobie czegos szukam na wloskich stronach
>jak cos znajde to podrzuce jeszcze :))))

rzucaj, rzucaj, bo juz sie slinie...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-27 12:04:37

Temat: Re: Przepisy z Wloch
Od: "Bogusia Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No cos znalazlam pare fajnych przepisow :)))))
ale na polskich stronach :)))
1. ttp://www.makaron.pl/przepis/archiwum/2000073.htm
2. http://republika.pl/grafik_mac/biblioteczka/drugieja
rskie(2).html
3. http://uczta.vege.pl/przepisy/22.html
4. http://www.kuchnia.3miasto.pl/4295.htm
5. http://puszkkka.spinacz.pl/szukaj_z.php3
ufff chyba strczy na pewno cos wybierzesz :)))
pozdrawiam
Bogusia vel flowera
GG 760652
ICQ 39287498

1. Data: 2001-09-27 12:06:31

Od: Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z uprazonymi na masle platkami migdalow :)
Pychotka :)

Pozdry,
Magda

1. Data: 2001-09-27 12:52:10

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:B7D8D7A8.C9E%c...@z...dwws.pl...
> Cukinie juz zjadlem ale mam brokuly. Moze macie jakis nowy
pomysl procz sosu
Na zimno moze byc?
Brokul sztuk raz ugotowac na parze albo nie na parze, na
pol-chrupiaco. Podzielic na male kawalki.
Puszke anchovis (helskie sa bdb do tego celu) pokroic na drobne
kawaleczki. Oliwe zachowac - moze sie przydac.
2 zabki czosnku rozgniesc na miazge, wymieszac z tymiz anchovis.
Dodac pieprz - sporo. Powolutku, mieszajac, dolac 2-3 lyzki dobrej
oliwy - w wersji dla milosnikow rybek wykorzystujemy oliwe spod
anchovis (ja tak robie i to jest pychota).
Polac ta mieszanka piorunujaca brokuly, dobrze wymieszac i zjesc.
Ze swiezym chlebkiem na przyklad.
Raz dalam to kolezance, ktora jak sie okazalo nie lubi anchovis.
Zjadla i powiedziala "ojejej jakie dobre" - wiec chyba faktycznie.
Aha, czosnku moze byc wiecej lub mniej jak kto lubi, dla mnie te 2
zeby to wersja optymalna.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-09-27 13:28:17

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-27 14:04:54

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja lubie golabki z brokulow zmiksowanych ze smietanka i odrobina chili. Do
tego ryz. Zawijane w czerwona kapuste.

pozdr.
almada

Masz babo placek
Smak Sycylii i Pugli Obiecane przepisy z Wloch :)))
ciorba de burta - przepis ?
inwazja zyjatek
Pytanie o śledzie???