Manifest Breivika

31. Data: 2020-07-14 13:59:07

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2020 o 03:08, Ilona pisze:

> //ale zdajesz sobie sprawe, ze to ponad 1500 stron jest...?
>
> https://tinyurl.com/yd62w3ss

Tak, choć nie do końca że jest aż tak duży. Dzięki za link.

32. Data: 2020-07-14 14:00:07

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 16:05, Kviat pisze:

> Jeszcze raz, powoli.
> Jeżeli widzisz kradzież, to zgłaszasz na policję (lub do prokuratury).
> Jeżeli widzisz kradzież i nic z tym nie robisz, to stajesz się
> wspólnikiem.

Do kogo niby mają zgłosić kradzież ludzie których okradziono z emerytur,
ty cymbale?

> Jeżeli oskarżasz kogoś bezpodstawnie o kradzież (krzyczysz i
> pokazujesz palcem - "złodziej"), to jest to mowa nienawiści, a nie
> ocenianie.
> Czego znowu nie rozumiesz?

O czym ty  gadasz.

> W końcu zrozumiałeś, że istnieją granice wolności słowa.
> I że to nie ma nic wspólnego z ocenianiem.
> Brawo.

> Pytanie za co ten mandat. Jeżeli za zniszczenie cudzego mienia, to
> chyba słusznie, nie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piot

Czyli może prowokator pluć ci w ryło  a tobie tylko wolno powiedzieć że
to deszcz pada.. Trudno nawet ocenić bezmiar twojego debilizmu.

33. Data: 2020-07-14 14:01:00

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 13:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Czasem.
>
> Czasem zaś oszczędzano nawet język, obcinano zaś zaledwie... uszy (jak niejakiemu
Williamowi Prynne, temu to zresztą słusznie).

> Wszystko zależało od humoru króla, królowej, cesarza etc.

Komuś aż tak bardzo przeszkadzały te jego uszy? "Słusznie" - no no..

34. Data: 2020-07-14 14:02:28

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 21:35, FEniks pisze:

> Mnie dziwi to, że Ty starasz się wybielać i rozgrzeszać Breivika.
>
> Ewa

Tylko próbuje szukać motywów które go skłoniły do tego co zrobił. Od
zawsze staram się stać po stronie słabszych i krzywdzonych, stąd
sumienie mi nie pozwala zadowalać lakonicznymi oświadczynami czynników
drugich i trzecich że - "bo to była zła kobieta" i już.

35. Data: 2020-07-14 14:03:11

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2020 o 01:14, Ilona pisze:

> //Osfald z Dallas, tez sam dzialal...
>

> To znamienne, ze czlowiek zginol, nie tylko w demokracjach. Zezwolil
> by zabito w nim boski pierwiastek.
>
> //A Siergiej Nikolajewicz ostrzegal, juz w latach 90-dziesiontych, ze
> struktury duchowe ludzkosci som wyczerpane...

To zupełnie inna sprawa.

36. Data: 2020-07-14 14:16:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 lipca 2020 14:00:59 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

Williamowi Prynne, temu to zresztą słusznie).

> Komuś aż tak bardzo przeszkadzały te jego uszy? "Słusznie" - no no..

Słusznie, bo był purytaninem nienawidzącym teatru i napisał całe dzieło pod tytułem
Histriomastix (neologizm znaczący z grecka dosłownie "rózga na komediantów"). Przy
okazji skrytykował tam królową małżonkę panującego króla Anglii Karola (tego co go
później purytanie stracili o głowę) za to, że była teatromanką, gorliwą spektatorką
przedstawień, a nawet wystąpiła na dworze królewskim w epizodycznej rólce w jakimś
spektaklu. Miałem okazję ten knot wczesno-XVII-wiecznej literatury angielskiej czytać
z ciekawości w oryginale, a do purytanów ówczesnych i obecnych żywię niechęć i
odrazę.

37. Data: 2020-07-14 16:09:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2020 o 14:00, trybun pisze:

> Do kogo niby mają zgłosić kradzież ludzie których okradziono z emerytur,
> ty cymbale?

Do prokuratury. Czego znowu nie rozumiesz cymbale?
Masz dowody na kradzież, to co cię powstrzymuje?

Jak płacisz podatki, to też cię okradają? To głosuj na takich, którzy
zwolnią cię z podatków.
Chodzisz na wybory? Głosujesz? Nie? No to morda w kubeł i nie narzekaj,
skoro masz na to ********.

> O czym ty  gadasz.

Oj dziecko, znowu nie nadążasz za dyskusją. A specjalnie dla ciebie
zostawiam cytaty, żebyś wątku nie zgubił (który sam zacząłeś LOL :))

Cytuję ponownie - sam to napisałeś:
"Obywatelowi nie wolno w prostych słowach oceniać jego ewentualnych
rządów, czyli np. nazwać kłamcą, oszustem czy sprzedawczykiem"

Obywatelowi jak najbardziej wolno oceniać (chyba już nie długo...),
nawet w prostych słowach.
To co ty napisałeś, to nie jest ocenianie.
Ile razy trzeba ci to powtórzyć żebyś ogarnął?

> Czyli może prowokator pluć ci w ryło  a tobie tylko wolno powiedzieć że
> to deszcz pada.. Trudno nawet ocenić bezmiar twojego debilizmu.

O czym ty gadasz.
Qrwa dokąd ten kraj zmierza.
Marzy ci się bezkarne niszczenie cudzego mienia? Cymbale.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2020-07-14 16:16:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2020 o 14:02, trybun pisze:

> Tylko próbuje szukać motywów które go skłoniły do tego co zrobił. Od
> zawsze staram się stać po stronie słabszych i krzywdzonych

I dlatego nie stoisz po stronie jego ofiar?

Ewa

39. Data: 2020-07-14 23:28:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Tylko próbuje szukać motywów które go skłoniły do tego co zrobił. Od
> zawsze staram się stać po stronie słabszych i krzywdzonych

I dlatego nie stoisz po stronie jego ofiar?
---
"Jego" ofiary som bardziej ofiarami systemu ktory i jego i ich [z]ideologizowal, tyle
ze POlarnie. Brevik przeciez byl masonem a to uniwersytet lewacKOsci. I dlatego
Brevik tak boli ow "system" [was] czyli aparatczyKOw-rodzicow tych dzieci, bo okazalo
siem ze sami wychowali[scie] POtwora ktory POzarl ich[wasz] narybek ideologiczny. I
co gorsza stal siem wzorem dla nasladowcow sPOza klanu ktorych wykryc moze byc nie
sPOsob a walka ideologiczna z samom taKOm POstawom moze okazac siem "lekarstwem"
zatruwajoncym breviKOstwem nowe POkolenia POtworkow...
Cala ta granda z Brevikiem to idealny przyklad ze wonz lewacKOsci POzera swoj wlasny
ogon...i dzieci PO drodze...

40. Data: 2020-07-14 23:31:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-14 12:39, m...@g...com wrote:

> //ale zdajesz sobie sprawe, ze to ponad 1500 stron jest...?
>
> //i porownaj zawartosc z roznych zrodel...
>
> Liczyl ze wystawi mu to ktos inny, KOgo bendzie za to mozna wyhaczyc ;P

BTW: Osiem lat temu, spodziewalem siem znacznie glembszej analizy
motywow i wontkow...

//a z Bervika zrobili Oswalda, tylko znacznie bardziej humanitarnie...

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P