Manifest Breivika

61. Data: 2020-07-20 01:44:13

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 01:10, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Jest konspiracyjna teoria, że Dutschke żyje i odkręca wszystko, co głupiego w
dawnych latach zrobił. Podobno ma nim być autor powyższego ;))))))

//powiedzial bym, ze tej 'technologii' przejmowania instytucji, uzywala
z powodzeniem, juz carska ochrana...

Jednak bardziej niebezpieczne jest przeinaczanie znaczenia pojec, takich
jak Narod, Ojczyzna, Kosciol, Rodzina, itd...

62. Data: 2020-07-20 11:20:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2020 o 00:17, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W moich czasach (II poł. lat 90. XX w.) młodzież, jak wchodziła na przodujące
uczelnie, od razu była zaznajamiana via poczta pantoflowa z cyniczną opinią,

A nie przyszło ci do głowy, że ta bardziej inteligentna (od ciebie
również) część młodzieży samodzielnie dochodziła do logicznego wniosku
podczas dyskusji?

> że państwo narodowe to XIX-wieczny przeżytek i że taką opinię należy preferować.

Kto im kazał preferować?

> Pozory państwa narodowego - głosiły wytyczne

Czyje wytyczne?

Bredzicie o jakieś "centrali" i "wytycznych", ale żaden z was nie
napisze o co chodzi. Pewnie dlatego, że wiecie, że bredzicie.
Pozostaje tylko pytanie dlaczego to robicie. Z głupoty, czy ktoś wam
płaci za rozpowszechnianie bredni?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2020-07-20 11:49:42

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 23:57, Ilona pisze:

> //dodal bym, ze realizujom zlecenie z centralii...
>

> Od wielu juz lat wyraznie widac bylo te 'anty_kapitalistyczne' zapendy
> wsrod elitypolitycznej Naszego nieszczensliwego kraju...
>
> Tu np: Korwin_Mikke pisze... ale czy go ktos powaznie traktuje...?

Ale jesteśmy chyba na tyle dorośli i świadomi aby wyrażać swoje osobiste
poglądy i zdanie bez kalkowania tzw autorytetów? Korwin niegłupi facet,
jeden z bardzo niewielu wolnomyślicieli na polskiej scenie politycznej,
ale ja w ogień mimo wszystko i tak bym za nim nie wskoczył.

64. Data: 2020-07-20 11:51:06

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 21:51, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
tytułem Histriomastix (neologizm znaczący z grecka dosłownie "rózga na komediantów").
Przy okazji skrytykował tam królową małżonkę panującego króla Anglii Karola (tego co
go później purytanie stracili o głowę) za to, że była teatromanką, gorliwą
spektatorką przedstawień, a nawet wystąpiła na dworze królewskim w epizodycznej rólce
w jakimś spektaklu. Miałem okazję ten knot wczesno-XVII-wiecznej literatury
angielskiej czytać z ciekawości w oryginale, a do purytanów ówczesnych i obecnych
żywię niechęć i odrazę.

> No ale zakaz teatru i zniszczenie zawodu aktora, który zrobili purytanie za
dyktatury Cromwella, był potworną zbrodnią przeciwko kulturze angielskiej.
"Okrągłogłowi" tępili też popularne sporty i folklor jako rozrywki "niebiblijne".

No, ambaras w tym że nigdy nie zakazywano teatru, cenzurze i władykom
na wątrobie leżał zawsze tylko rodzaj/gatunek granych w nim sztuk.

Co do sportu, popularnego czy nie - powinien być zakazany.. Nie widzisz
w samej jego idei czegoś niezdrowego, wynaturzonego i prymitywnego?

65. Data: 2020-07-20 12:20:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sport jest niezdrowe, ale faceci muszą rywalizować. Top jest jeszcze jedna agenda
gdzie można to robić.

66. Data: 2020-07-21 04:54:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 11:20, Kviat wrote:

> [...]
> napisze o co chodzi. Pewnie dlatego, że wiecie, że bredzicie.
> Pozostaje tylko pytanie dlaczego to robicie. Z głupoty, czy ktoś wam

//macie tu towarzyszko, poczytejcie se... i pomodlcie siem o zwycienstwo
"prawdziwej demokracji"...!

"Korwin-Mikke pisze o "Grupie Spinelli""

Od 2010 w Parlamencie Europejskim działa Grupa Spinelli, która na ten
moment zrzesza już ponad 110 europarlamentarzystów - pisze na swoim
profilu na Facebooku Janusz Korwin-Mikke. Lider partii KORWiN podkreśla,
że celem działania tej grupy jest stworzenie Europy "całkowicie
podporządkowanej Brukseli".

""Do organizacji należą między innymi: Guy Verhofstadt, Daniel
Cohn-Bendit, ale również Róża Thun und Hohenstein oraz Danuta Hübner z
Platformy Obywatelskiej. Projekt współtworzą zarówno chadecy,
liberałowie i ludowcy, jak i socjaliści, zieloni czy komuniści, a więc
pełen przekrój europejskiej polityki. Już w 2015 roku szef Komisji
Europejskiej Jean-Claude Juncker zaapelował, aby utworzyć jednolitą
armię europejską. Cel jest jeden: Europa bez granic, bez armii
narodowych, bez własnych walut i całkowicie uzależniona od Brukseli" -
przekonuje Korwin-Mikke."

//(c).
https://www.rp.pl/Unia-Europejska/190629942-Korwin-M
ikke-pisze-o-Grupie-Spinelli.html

67. Data: 2020-07-21 05:30:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 11:49, trybun wrote:

> [...]
> jeden z bardzo niewielu wolnomyślicieli na polskiej scenie politycznej,
> ale ja w ogień mimo wszystko i tak bym za nim nie wskoczył.

Od lat staram siem tlumaczyc niektorym, ze komuna zmutowala, ale to
wszystko, jak grochem o sciane...

//dlatego, teraz, gdy autorytety podchwycily, jest nadzieja, ze i lud
przejrzy...

68. Data: 2020-07-21 15:00:47

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 05:30, Ilona pisze:

> Od lat staram siem tlumaczyc niektorym, ze komuna zmutowala, ale to
> wszystko, jak grochem o sciane...
>
> //dlatego, teraz, gdy autorytety podchwycily, jest nadzieja, ze i lud
> przejrzy...

Z komuchami to tak jak i z wiarą - albo się wierzy w Boga czy Idee albo
nie. Tu nie ma miejsca na odstępstwa i mutacje.

Bez jaj, "lud" nigdy nie przejrzy. Jest to tylko ciemna masa która miota
się w poszukiwaniu promyka światła, świadomości, a gdy już ktoś go im
zaświeci to się zaczyna się tego kurczowo trzymać. Na tym żerują te
wszystkie "autorytety".

69. Data: 2020-07-21 15:02:07

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2020 o 12:20, z...@g...com pisze:
> Sport jest niezdrowe, ale faceci muszą rywalizować. Top jest jeszcze jedna agenda
gdzie można to robić.

Sport jest ok, rywalizacja jest bee, to nic innego jak stawianie na
piedestale najgorszych cech człowieka.

70. Data: 2020-07-21 22:25:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 15:00, trybun wrote:

> [...]
> się w poszukiwaniu promyka światła, świadomości, a gdy już ktoś go im
> zaświeci to się zaczyna się tego kurczowo trzymać. Na tym żerują te

No nie porownuj Boga Wszechmogoncego... do Marksa, nawet w duecie z
Engelsem... choc, wiara, takze mniewa rozne oblicza...

Mysle, ze nie doceniasz tzw. 'ludu' a wlasciwie, jego mondrosci, ktora
propagowana jest przez pokolenia, chociazby w odruchach...

A, tzw. 'autorytety', jak zwykle, zainteresowane som zamiataniem spraw
istotnych pod dywan... i nie raz widac jak to siem niektorzy, z nich
oburzajom, jesli tzw. suweren osmieli siem myslec inaczej...?

//teraz mamy niepowtarzalnom okazje obserwowac, jak to po 30-dziestu
latach, dosc istotnej atomizacji politycznej, 'w ten kraj', pojawia siem
duapol... cos na ksztalt, amerykanskiej sceny politycznej skupionej
wokol dwoch skrzydel tego samego aparatu 'wadzy'...

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P