Manifest Breivika

71. Data: 2020-07-21 22:29:14

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 15:02, trybun wrote:

> Sport jest ok, rywalizacja jest bee, to nic innego jak stawianie na
> piedestale najgorszych cech człowieka.

//i do tego jeszcze, utrwalanie w podswiadomosci schematu myslowego w
postaci nieomylnosci 'wadzy', prezentowanej przez sendziego, lub innego
arbitra gwizdajoncego w gwizdek...!

72. Data: 2020-07-23 18:13:46

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 22:25, Ilona pisze:

> [...]
> propagowana jest przez pokolenia, chociazby w odruchach...
>
> A, tzw. 'autorytety', jak zwykle, zainteresowane som  zamiataniem
> spraw istotnych pod dywan...  i nie raz widac jak to siem niektorzy, z
> nich oburzajom, jesli tzw. suweren osmieli siem myslec inaczej...?
>
> //teraz mamy niepowtarzalnom okazje obserwowac, jak to po 30-dziestu
> latach, dosc istotnej atomizacji politycznej, 'w ten kraj', pojawia
> siem duapol... cos na ksztalt, amerykanskiej sceny politycznej
> skupionej wokol dwoch skrzydel tego samego aparatu 'wadzy'...

Komuszyzm to sprawa bezosobowa, to jedna z  cech człowieka a nie Marks
czy tam ktoś inny.

Od zawsze piszę o głupocie tego tworu zwanego PZPR, który objawił się
pod jedną nazwą - a było tylko zrobić z tego PZ i opozycyjne PR, wszem i
wobec ogłosić wzajemną nienawiść  i rotacyjnie wymieniać się korytem, i
mają władzę na 1000lat. A głupi Polacy będą się tylko okładać pięściami
w sporze która frakcja lepsza i w głosowaniach wybierać potencjalne
mniejsze zło.

73. Data: 2020-07-23 18:14:25

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 22:29, Ilona pisze:

> //i do tego jeszcze, utrwalanie w podswiadomosci schematu myslowego w
> postaci nieomylnosci 'wadzy', prezentowanej przez sendziego, lub
> innego arbitra gwizdajoncego w gwizdek...!

Jasne,. Najlepszy przykład to Legia i jej 12 zawodnik który zapewnił jej
serię "mistrzostw" - sędzia Sz. M.

74. Data: 2020-07-24 04:38:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-23 18:13, trybun wrote:

> [...]
> mają władzę na 1000lat. A głupi Polacy będą się tylko okładać pięściami
> w sporze która frakcja lepsza i w głosowaniach wybierać potencjalne

PZPR, przede wszystkim, byl gwarantem interesow lokalnego hegemona, ale
jednoczesnie, byl to szeroki ruch spoleczny, ktory skupial zarowno
skrzydlo antynarodowe, jak i narodowe, oraz, szerokie centrum, ktore
zajmowalo siem same sobom.

Dzisiaj nie jest juz potrzebne przymuszanie spoleczenstwa do
posluszenstwa terrorem. Obecnie cybernetyka spoleczna doskonale sobie
radzi w kwestiach ksztaltowania opinii publicznej i nawet wyniki wyborow
sa przewidywalne na cale tygodnie wczesniej... a glosowanie w wyborach,
to tylko taka fasada.
Obecnie, gdy coraz ostrzej zarysowujom siem podzialy na dwie opcje,
bendzie jeszcze latwiej sterowac, takim spoleczenstwem.

//juz przed laty proponowalem, by zamiast glosowania, wyborow dokonywac
na podstawie sondazy... ale, kto mnie wtedy sluchal...?

75. Data: 2020-07-24 04:44:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 04:38, Ilona wrote:

> [...]
>
> //juz przed laty proponowalem, by zamiast glosowania, wyborow dokonywac
> na podstawie sondazy... ale, kto mnie wtedy sluchal...?

//i polecem niezmiennie wszystkim ciekawym Swiata...!

http://www.autonom.edu.pl/publikacje/kossecki_jozef/
cybernetyka_spoleczna-wyd2-ocr.pdf

"Cybernetyka spoleczna", wyd.2, PWN 1981, autor: Jozef Kossecki

//bardzo dobry OCR... 580 str. i tylko 2.9 [MB]

76. Data: 2020-07-24 04:55:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-23 18:14, trybun wrote:

> Jasne,. Najlepszy przykład to Legia i jej 12 zawodnik który zapewnił jej
> serię "mistrzostw" - sędzia Sz. M.

//co poradzis... w zyciu, tak i w sporcie...

77. Data: 2020-07-26 08:23:32

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 04:38, Ilona pisze:

> [...]
>
> //juz przed laty proponowalem, by zamiast glosowania, wyborow
> dokonywac na podstawie sondazy... ale, kto mnie wtedy sluchal...?

A kim jest i czego gwarantem hegemon amerykański objawiający si ę pod
dwoma nazwami - "demokraci i republikanie"? Już spieszę z odpowiedzią -
ichnim PZPRem podzielonym na dwie nazwy.

Do czasu, - jeden jedyny raz w historii amerykański układ był zagrożony,
- lata 60te XXwieku. No i wszyscy chyba zobaczyli że terror jest, był i
chyba będzie zawsze ściśle powiązany z każdym rodzajem władzy.  A jego
skala zależy tylko od prognoz w jakim stopniu owa władza jest zagrożona.

No przecie masz wyniki głosowania na podstawie sondaży. To przecie media
z chwilą zamknięcia lokali wyborczych podają "zwycięzce". :-(

78. Data: 2020-07-26 08:24:14

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 04:44, Ilona pisze:

> [...]
>

> "Cybernetyka spoleczna", wyd.2, PWN 1981, autor: Jozef Kossecki
>
> //bardzo dobry OCR... 580 str. i tylko 2.9 [MB]

Mechanizmy tego są znane od zawsze,.

79. Data: 2020-07-26 08:25:29

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 04:55, Ilona pisze:

> //co poradzis... w zyciu, tak i w sporcie...

Ale pomijając już wszystkie patologie jakimi jest obarczony zawodowy
sport. Same idea sportu jest czymś złym, to zwykły, czysty prymitywizm

80. Data: 2020-07-26 16:13:31

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sport jest dobrym zaworem bezpieczeństwa. Wyobrażasz sobie tych napiętych samców
którzy próbują konkurować w inny sposób? Szkoda że prezes nie spróbował sił jako
prezes koła filatelistycznego albo bierek korespondencyjnych. A tak to zdarzyła mu
się władza w prowincjonalnym kraiku.

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P