Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże

31. Data: 2005-08-31 15:07:41

Temat: Re: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i sery - z sieciowych to czasem kupuje Real;owy camembert co by go
usmażyc. I
> tak nic nie przebije Sekretu Mnicha i lazura :)

Ja tam nie znam się również na serach ale mam rodzinę we Francji i raz
jadłem ser u nich to Sekret Mnicha i Lazur chowają się pod stół

32. Data: 2005-09-01 04:30:48

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem) są znacznie smaczniejsze i duuużo tańsze niż większość wytwarzanych

Nie wiem czy jest coś lepszego od gorzkiej czekolady w wykonaniu Wedla. Nikt
mi nie wmówi, że mydłopodobna Milka jest smaczniejsza a cenowo są
porównywalne.
Pozdro Jacenty

33. Data: 2005-09-01 06:20:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Sep 2005 06:30:48 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>produktów
>powiem) s? znacznie smaczniejsze i duuu?o ta?sze ni? wi?kszo?? wytwarzanych
>
>Nie wiem czy jest co? lepszego od gorzkiej czekolady w wykonaniu Wedla. Nikt
>mi nie wmówi, ?e myd?opodobna Milka jest smaczniejsza a cenowo s?
>porównywalne.
>Pozdro Jacenty

Bournville. Dark Chocolate. Czerwony papierek.
No i te rozne 70-woltowe i wiecej...95% nie moge zjesc duzo, ale
do czekolady do picia i wypiekow jedyna!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

34. Data: 2005-09-01 07:09:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty wrote:

> Nie wiem czy jest coś lepszego od gorzkiej czekolady w wykonaniu Wedla.

Niezależnie od mojego stosunku do czekolady w ogóle - jest. Gorzka
czekolada Lindta (75 i 80%)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2005-09-01 08:56:02

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezależnie od mojego stosunku do czekolady w ogóle - jest. Gorzka
> czekolada Lindta (75 i 80%)

A ja i tak wiem swoje i się nie zamienię. O taki jestem. Idę po tabliczkę
gorzkiej Wedla i sam zjem. Całe dwie kosteczki ;)). I nie napiszę jaka była
dobra.;-P. O!
Pozdro Jacenta

36. Data: 2005-09-01 11:14:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Sep 2005 10:56:02 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>A ja i tak wiem swoje i si? nie zamieni?. O taki jestem. Id? po tabliczk?
>gorzkiej Wedla i sam zjem. Ca?e dwie kosteczki ;)). I nie napisz? jaka by?a
>dobra.;-P. O!
>Pozdro Jacenta

Wreszcie sie przyznales, ze WEDLUG CIEBIE najlepsza jest ta
wlasnie czekolada...inni maja inne zdanie i juz! :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

37. Data: 2005-09-01 11:37:36

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie sie przyznales, ze WEDLUG CIEBIE najlepsza jest ta
> wlasnie czekolada...inni maja inne zdanie i juz! :P

Ech Kaszeby gdzie wy?. Mieszkam z taką kaszebką w domu. Tak samo uparta, nie
popuści ani na milimetr. Ale Wedla i tak wolę od innych. O!
Pozdro Jacenta z ukłonami głębokimi w stronę KT :))

38. Data: 2005-09-01 12:10:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Sep 2005 13:37:36 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>Ech Kaszeby gdzie wy?. Mieszkam z tak? kaszebk? w domu. Tak samo uparta, nie
>popu?ci ani na milimetr. Ale Wedla i tak wol? od innych. O!
>Pozdro Jacenta z uk?onami g??bokimi w stron? KT :))

"Wole" jednka nie to samo co "jest" :PPPPPPP

Kaszebski pierz, uparty po obu rodzinach....
K.T. - starannie opakowana

39. Data: 2005-09-02 09:08:38

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> Kaszebski pierz, uparty po obu rodzinach....
> K.T. - starannie opakowana

Raczej hôpertna/nôpartna dzéwcz?.
pozdr. Jerzy

40. Data: 2005-09-04 22:19:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Sep 2005 11:08:38 +0200, JerzyN
<0...@m...pl> wrote:

>Raczej hôpertna/nôpartna dzéwcz?.
>pozdr. Jerzy

Moge byc, czemu nie :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]
jak przyprawić pieczoną ryb
Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"