Markow' i riedisku pasieli?

1. Data: 2014-03-25 19:59:33

Temat: Markow' i riedisku pasieli?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, marchewkę i rzodkiewkę, znaczy, posialiście? Rosyjski sobie
przypominam. Nieźle mi idzie, może niedługo będzie jak znalazł 3333-P

2. Data: 2014-03-26 08:57:12

Temat: Re: Markow' i riedisku pasieli?
Od: "TM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Pić samogon też zaczynasz po rosyjsku? Tęsknisz za CCCP.

3. Data: 2014-03-26 22:46:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 08:57:12 +0100, TM napisał(a):

> Pić samogon też zaczynasz po rosyjsku? Tęsknisz za CCCP.

Tak, pędzę, i już flagi czerwone szyję :->

Pomidorasy :-)
Pomidor "Arbuznyj"?
Powitanie
Jak to dawniej pszczoły hodowano