Martwa grupa.

61. Data: 2018-03-06 15:33:54

Temat: Re: Martwa grupa.
Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 06 Mar 2018 12:22:13 GMT, XL wrote:

> Mogło Ci się pop..ić i tyle, bo walnięta jesteś
> nieźle i to się widzi,

> PLONK

Haha! Boski był ten dialog, czytałem z rogalem na twarzy :-D

A gdzie "Oj, Stokrocia, kochana kobita z Ciebie 😂"?

Trwała ta Wasza miłość jak cukrowa wata :-D

Roman Tyczka

62. Data: 2018-03-06 16:47:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Haha! Boski by, ten dialog, czyta,em z rogalem na twarzy :-D
>
> A gdzie "Oj, Stokrocia, kochana kobita z Ciebie ?  1/2 ?¸,"?
>
> Trwa,a ta Wasza mi,o>? jak cukrowa wata :-D

Kochany chłop z ciebie po prostu.
LOL

--
XL

63. Data: 2018-03-07 04:51:36

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-03-06, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:
> Haha! Boski był ten dialog, czytałem z rogalem na twarzy :-D

Teraz Animka podeśle to na peceta i 50% bywalców dostanie apopleksji.

--
Marcin

64. Data: 2018-03-07 08:30:07

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślałam, że jak się zrobi cieplej, to ci pszejdzie.
A tu się okazało , że nie.

Analizując twoje wypowiedzi, nawet podejżewam, że XLka nie istnieje.
Że to policyjno - mafijny mejl, i, że ty tu jesteś, niby w domu, a służbowo.

Wnioskuję to po tym, że był moment, w kturym istotnie, być może nieświadomie
zmieniłaś życiorys.
Prawdopodobnie mejla , pewnie na zlecenie, pszejął ktoś inny, kto niezbyt
dokładnie wczytał się w historię.
Coś jak zmiana aktora w serialu bez końca mającym kilkatysięcy odcinkuw.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

65. Data: 2018-03-07 09:11:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-07 o 08:30, Stokrotka pisze:
> [...]
> niezbyt dokładnie wczytał się w historię.
> Coś jak zmiana aktora w serialu bez końca mającym kilkatysięcy odcinkuw.

Taka krakoska historyjka sprzed kilku lat:
Prawie w centrum , miedzy kościołem a Szkołą teatralną mieszkała sobie
pani. Od wielu lat skarżyła się na wszystkich dookoła, że ją inwigilują,
podtruwają, gwałcą umysłowo itp. Policja miała dość i zabrali ja do
Babińskiego (to taki znany szpital dla chorych inaczej).
Wypuścili po leczeniu, kobitka wróciła. Syn w międzyczasie wyjechał za
granicę i kupił jej kompa z kamerką coby był jakiś kontakt z
rodzicielką. Jakiś czas było w porządku. Potem zaczęła się udręka dla
serwisantów. Co chwilę komputer do przeglądu, bo ją "ktoś" szpieguję
itp. Nie było serwisu który by nie miał z nią do czynienia. Oczywiście
sprawdzali, testowali. Nasyłała policję na serwisy.
Pewnego dnia doprowadzona do ostateczności przez prześladowców wyrzuciła
komputer przez okno a sama podążyła jego śladem.
I tak skończyło sie przejmowanie osobowości..
Pozdr śniadankowo
Stefan

66. Data: 2018-03-07 11:36:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> komputer przez okno a sama podążyła jego śladem.
> I tak skończyło sie przejmowanie osobowości..

Kurczę, mam tu szczęście do takich egzemplarzy, także w ,,realu".
Przerost empatii.
A potem zbieram cięgi za to.
?

--
XL

67. Data: 2018-03-07 19:56:22

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurczę, mam tu szczęście do takich egzemplarzy, także w ,,realu".
> Przerost empatii.
> A potem zbieram cięgi za to.

Cięgi zbierasz za to , że robisz celowo na złość, i, że masz za to płacone.
Nie wiem, czym. Pieniędzmi, ekstra kwiatkiem na dzień kobiet czy lepszą
obsługą w zieleniaku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Z łezką w oku.