Martwa grupa.

1. Data: 2018-02-27 10:15:10

Temat: Martwa grupa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jwt.
Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to, aby
ją dobić.
Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

--
XL

2. Data: 2018-02-27 11:23:34

Temat: Re: Martwa grupa.
Od: Nuel <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2018 o 10:15, XL pisze:
> Jwt.
> Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to, aby
> ją dobić.
> Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

NTG :)

3. Data: 2018-02-27 13:58:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to,
> aby
> ją dobić.
> Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

Wiem , że nie jestem pępkiem świata, ale własciwie mam pewność, że te trole
z mojej pszyczyny tu trafiły.
Rozrabiam , i słusznie, w internecie np na pręgież, ale lepsze wersje mają
inne fora) od kilku dni, że handlowano moją krwią,
(medyk Załuski)
a ministerstwo, prokuratura i policja ma wszystko w dupie.

Jak podałam na pręgieżu pszebieg jednej wizyty w NFZ u specjalisty ,bo
nagrałam na telefon,
i wysłałam to do NFZ - jako nie uznanie wizyty,
to mi ministerstwo pszysłało już 2 pisma "do wiadomości", że hcą odpowiedzi
z NFZ.
A odpowiedzi z nikąd jak nie było, tak i nie ma.

I oni teraz , ci mafiozi medycy i ci mafiozi w prokuraturce co umożyli,
szukają na mnie haka.
Z plotek słyszałam , że naczelny kierujący tym cyrkiem to ksiądz o nazwisku
Moń, ale tego nie wiem, to tylko z plotek.
Boję się wyjść z domu,
co mi pasuje, bo pszez działania lekarskie stan zdrowia właściwie już mi na
to nie pozwala,
jak wyjdę do sklepu (tuż obok śmietnika, więc jest to to samo co wynieść
śmieci) to odpoczywam potem 2h
więc jedyną formą wkopania mnie w coś
jest gonienie za mną w internecie.

Stąd te nowe niki.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-02-27 14:05:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na telefonie nie mam nagrane nic o handlu krwią.
Te sprawy pozornie nie mają związku.
Związek jest tylko taki , że medycy uporczywie mi szkodzą.

I jeszcze te włamania ciagle na kompa.
Zmusili mnie do poprawy konfiguracji, czyszczenia i tp.
W końcu komp wyżygał na pilpit , i ozdrowiał.

Ale odzyskiwałam system wcześńiej wiele razy, ostatnio prawie co dzień,
i nigdy tak obficie, że wymiotował,
Na tę samą datę.
Tylko od kilku lat pisał po odzyskaniu sytsemu "żadne zmiany nie zostały
wprowadzone",
ale działał dużo lepiej niż pszed odzyskaniem.
Więc do tego komunikatu pszywykłam i olewałam go jak ministerstwo i NFZ
mnie.

A od wyżygania już pisze normalnie, że pszywrucił system.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-02-27 16:44:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> mnie.
>
> A od wyżygania już pisze normalnie, że pszywrucił system.

Stokrociu, trzeba czyścić dysk, defragmentować, poprawiać konfigurację - po
prostu. Inaczej system zwalnia i się wykłada na najprostszych rzeczach.
Może też powinnaś poprawić chłodzenie - może zakurzony komp w środku?
Czasem najprostsze rzeczy są najmniej pilnowane.

--
XL

6. Data: 2018-02-27 19:50:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może też powinnaś poprawić chłodzenie - może zakurzony komp w środku?
> Czasem najprostsze rzeczy są najmniej pilnowane.

Taaaaaaaaaaaaa, akurat: i od tego zwalniania samo się hasło zdejmowało?
I jeszcze od tego zwalniania co oderwę rekę od myszy i klawiatury, to
połączenie rozgżewa się do czerwoności?
Wystarczy obserwować lampki, wszystko widać.
A nie ma to żadnego związku z pożądkowaniem z automatu Outlook Expresa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-02-27 19:55:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> Wystarczy obserwować lampki, wszystko widać.
> A nie ma to żadnego związku z pożądkowaniem z automatu Outlook Expresa.

Trojana masz.

--
XL

8. Data: 2018-02-27 22:37:41

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trojana masz.

Sama wiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2018-02-28 09:02:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Sama wiem.

A może przyczyna jest banalna - masz po prostu za mało pamięci RAM. Gdy jej
brakuje, dysk twardy jest ciągle wykorzystywany w jej zastępstwie i musi
ciągle zapisywać-kasować-zapisywać-kasować-zapisywać... To by tłumaczyło,
dlaczego czerwona dioda pracuje ciągle
gdy odrywasz rękę od myszy/klawiatury - no bo przecież ich dotykasz, kiedy
COŚ robisz na kompie i to, co tam zrobisz, musi być ładowane na bieżąco do
pamięci operacyjnej - no a gdy jej brakuje, to ciągle musi uruchamiać się
twardy dysk. Dołóż pamieci RAM, jeśli się da. W moim kompie kiedyś też tak
miałam, dołożyłam dwie kości i minęło to ciągłe miganie.

--
XL

10. Data: 2018-02-28 09:30:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-27 o 10:15, XL pisze:
> Jwt.
> Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to, aby
> ją dobić.
> Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

Oj, jak pamiętam trolle (Piłsudskie,Bluzgacze itd)  zawsze tu były.  One
ewidentnie ujawniają się tu z Twojego powodu.  Wygląda na to że masz dar
ich przyciągania.

Z łezką w oku.
Vive la France!
E viva Espa?a!