Re: Martwa grupa.

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Martwa grupa.
Date: Tue, 27 Feb 2018 13:58:38 +0100

> Trolle, które tu nigdy niczego nie napisały, pojawiają się tylko po to,
> aby
> ją dobić.
> Niech teraz pokazują, jak i o czym trzeba pisać.

Wiem , że nie jestem pępkiem świata, ale własciwie mam pewność, że te trole
z mojej pszyczyny tu trafiły.
Rozrabiam , i słusznie, w internecie np na pręgież, ale lepsze wersje mają
inne fora) od kilku dni, że handlowano moją krwią,
(medyk Załuski)
a ministerstwo, prokuratura i policja ma wszystko w dupie.

Jak podałam na pręgieżu pszebieg jednej wizyty w NFZ u specjalisty ,bo
nagrałam na telefon,
i wysłałam to do NFZ - jako nie uznanie wizyty,
to mi ministerstwo pszysłało już 2 pisma "do wiadomości", że hcą odpowiedzi
z NFZ.
A odpowiedzi z nikąd jak nie było, tak i nie ma.

I oni teraz , ci mafiozi medycy i ci mafiozi w prokuraturce co umożyli,
szukają na mnie haka.
Z plotek słyszałam , że naczelny kierujący tym cyrkiem to ksiądz o nazwisku
Moń, ale tego nie wiem, to tylko z plotek.
Boję się wyjść z domu,
co mi pasuje, bo pszez działania lekarskie stan zdrowia właściwie już mi na
to nie pozwala,
jak wyjdę do sklepu (tuż obok śmietnika, więc jest to to samo co wynieść
śmieci) to odpoczywam potem 2h
więc jedyną formą wkopania mnie w coś
jest gonienie za mną w internecie.

Stąd te nowe niki.