Maszynka do mięsa - wybór

1. Data: 2006-04-09 16:45:24

Temat: Maszynka do mięsa - wybór
Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Postanowilam kupic elektryczna maszynke do miesa. Dotychczas uzywałam
zwyklej, recznej, ale po przeprowadzce okazalo sie, ze nie mam jej gdzie
przykrecic. Poogladalam oferty i w gre wchodza dwa modele:
- Zelmer Diana 886.84 MP z szatkownica
- Moulinex DKA 247 Combi HV8 z rewersem.
Czy ktos z Was ma ktores z powyzszych ustrojstw i moze mi je zachwalic badz
odradzic? Ja osobiscie sklaniam sie ku Zelmerowi, ale przed kupnem wole
poradzic sie "domownikow":)
Pozdrawiam,

Daisy

2. Data: 2006-04-09 20:42:26

Temat: Re: Maszynka do mięsa - wybór
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daisy wrote:
> [...]
> zwyklej, recznej, ale po przeprowadzce okazalo sie, ze nie mam jej gdzie
> przykrecic. Poogladalam oferty i w gre wchodza dwa modele:

Jest Ok, zreszta u nas przez 99% czasu robi wlasnie za szatkownice/tarke...

Pozdro

Maseł

3. Data: 2006-04-10 06:02:14

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas Zelmer chodzi bezawaryjnie już parę lat. Główny mankament to głośna
praca. Metalowe części po myciu w zmywarce zrobiły sie nieco szare, ale to
już taka uroda stopu aluminium.
Jacek

4. Data: 2006-04-10 07:57:36

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daisy" napisał w wiadomości
> [...]
> - Moulinex DKA 247 Combi HV8 z rewersem.
> Czy ktos z Was ma ktores z powyzszych ustrojstw i moze mi je zachwalic

Od niedawana mam maszynke Zelmera.
Z wyboru jestem zadowolona, aczkolwiek brakuje mi tu:
samodzielnego zwijania przewodu i mielenia koncowek miesa
(moze funkcja ruchu wstecz? zapewniłaby cos takiego )
Generalnie plastikowe czesci sa super w myciu,
gorzej z nozykiem, ktorego jesli sie nie wysuszy po myciu
- ma tendencje do przybierania rdzawego nalotu.

Pomimo tych moich uwag - nie zaluje zakupu :)
Do zalet nalezy oplywowy ksztalt maszynki i bardzo
mily w dotyku plastik oraz mozliwosc schowania kabla w maszynke :)

Pozdrawiam
====
Patka

5. Data: 2006-04-10 08:29:04

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwyklej, recznej, ale po przeprowadzce okazalo sie, ze nie mam jej gdzie
> przykrecic. Poogladalam oferty i w gre wchodza dwa modele:

Mamy to od paru miesięcy. Bardzo jesteśmy zadowoleni. Bardzo cicha
praca, duża wydajność, wiele zastosowań, świetnie się myje. Tylko nie jestem
pewien czy dokładnie ten model (cyferki). Sprawdzić?
--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2006-04-11 08:57:00

Od: " zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zelmera mam ze 20 lat i działa, może nie tak jak maszynka nowa ale zakupione
niedawno przystawki pasują do tak starego modelu, więc to chyba dobrze rokuje,
nie?

7. Data: 2006-04-11 14:44:37

Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, dzieki, bo chyba juz jestem przekonana:) Zreszta z szatkownica jest
chyba tylko jedna.
Pozdrawiam,

Daisy

8. Data: 2006-04-11 14:44:54

Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mnie chyba przekonaliście:) Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Pozdrawiam,

Daisy

odkurzacze
jaka wysokość szafki pod TV??? spec od układania mebli WANTED :)
jaka ziemia do Noliny i Yucci??
Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Praca...