Maszynki do popcornu - czy warto ?

1. Data: 2008-02-13 19:41:02

Temat: Maszynki do popcornu - czy warto ?
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy warto pakować się w te marketowe maszynki do popcornu
(cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
(czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie
jak się to sprawdza w praktyce ??

Dzięki za wszelakie info ;-)

2. Data: 2008-02-13 19:44:38

Temat: Re: Maszynki do popcornu - czy warto ?
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czy warto pakować się w te marketowe maszynki do popcornu
> (cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
> (czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie
> jak się to sprawdza w praktyce ??

niewiem jak sie to sprawdza w praktyce, ale ja kupuje taki gotowy do
mikrofalowki:)
swietna sprawa, szybko i czysto:)

tylko trzeba wiedziec jaki kupowac bo jak raz sie pomylilem to bylo tak
paskudne w smaku ze zjesc sie nie dalo

--
pzdr
piotrek

3. Data: 2008-02-13 20:00:10

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Radek D pisze:
> [...]
> (cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
> (czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie

Zależy co lubisz. Wg mnie ten popcorn nie nadaje sie do niczego, jest
totalnie suchy, sól (i inne ewentualne przyprawy, jak ktos lubi) wogole
sie go nie trzymaja - smak wygląd i konsystencja kruszonego
styropianu... Maszynka wylądowała (po wielu próbach przyzwyczajenia się)
na dnie szafy i nie wychodzi od dwóch lat.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

4. Data: 2008-02-13 20:53:45

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mikrofalowki:)
> swietna sprawa, szybko i czysto:)
>
> tylko trzeba wiedziec jaki kupowac bo jak raz sie pomylilem to bylo tak

Hi,

A jaki polecasz?

stclaus

5. Data: 2008-02-13 20:57:32

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki polecasz?

hmmm ja kupuje cos takiego(przepisze w miare dokladnie bo sa dosc podobne
rozne opakowania:)
POPZ microwave popcorn

produkowane przez Soller LLC
dystrybucja rowniez

opakowanie na gorze i na dole czerwone srodkiem niebieskie ze sporym napisem
POPZ:)

juz posolone o czym swiadczy napis na gorze Ready Salted :D
jak ktos lubi to jeszcze sa z maslem(dla mnie paskudne i jeszcze domu przez
pol wieczora wywietrzyc nie moglem z tego smordu masla:)

--
pzdr
piotrek

6. Data: 2008-02-14 06:52:24

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
> (czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie

Popcorn bardzo szybko i prosto można zrobic w zwykłym garnku na kuchence.
Trzeba rozgrzac garnek z olejem ( tyle, żeby przykrył dno garnka) i jak się
rozgrzeje porządnie sypnąc garśc kukurydzy i przykryc pokrywką (nie więcej jak
garśc, bo i tak urośnie cały garnek), można sypnąc soli, albo posolic dopiero
gotowe. Od momentu wsypania kukurydzy należy przez cały czas potrząsac
garnkiem nie zdejmując pokrywki. Będzie słychac stukanie kukurydzy o garnek.
Jak stukac przestanie, to znaczy, że popcorn gotowy. Radzę wziąc jakiś stary
garnek, bo jak się nie ma wprawy, to może się przypalic.

Tapta

7. Data: 2008-02-14 07:28:08

Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja używałem już i garnka z olejem i
ww. popcornu do mikrofalówki.
Problemem jest właśnie jego dostępność
(no i cena bo przeważnie place za niego 2,5zł
a taki zwykły kosztuje 0,80-1zł).

8. Data: 2008-02-14 07:31:35

Od: "Fed" <f...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ww. popcornu do mikrofalówki.
> Problemem jest właśnie jego dostępność
> (no i cena bo przeważnie place za niego 2,5zł

Ja łączę obie "technologie" - przygotowuję zwykły popcorn w mikrofalówce.
Wsypuję go do miski, dolewam oliwy, posypuję solą i przykrywam talerzem.
Ilość popcornu w misce trzeba dobrać doświadczalnie :)

9. Data: 2008-02-14 08:13:47

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
> (czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie

W praktyce dwie maszynki już wyrzuciłem, bo nagle przestały działać. Popcorn
tak jak już ktos napisał, jest niezbyt smaczny, chociaż dietetyczny bo bez
tłuszczu.

10. Data: 2008-02-14 11:57:03

Od: RaFi B <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek D wrote:
> [...]
> (cena jakieś 80-100 zł). Działa to to chyba na gorące powietrze
> (czyli chyba nie wymaga oleju). Ale czy ktoś może wie

Bardzo fajna sprawa, zawsze świeży i przygotowany bez tłuszczu popkorn.
Ja jestem zadowolony.

pozdr
RaFi B

sprzęt AGD do kuchni