Max Kolonko o Ryszardzie Petru, Nowoczesnej PL oraz KOD-zie

1. Data: 2016-01-25 09:37:17

Temat: Max Kolonko o Ryszardzie Petru, Nowoczesnej PL oraz KOD-zie
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze raz pokaz analitycznych i prezenterskich umiejętności Maxa
Kolonko. Od takich ludzi polskie pismaki powinni się uczyć warsztatu
dziennikarskiego.

https://www.youtube.com/watch?v=gy165YXpEWc

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-01-25 09:52:01

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2016 o 09:37, LeoTar pisze:
> I jeszcze raz pokaz analitycznych i prezenterskich umiejętności Maxa
> Kolonko. Od takich ludzi polskie pismaki powinni się uczyć warsztatu
> dziennikarskiego.

MAx Kolonko to pyszny, pewny siebie dziennikarzyna nienajwyższych lotów

3. Data: 2016-01-25 10:22:25

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> MAx Kolonko to pyszny, pewny siebie dziennikarzyna nienajwyższych lotów

Dziwne byłoby gdyby nie był pewnym siebie skoro sprawdzają się stawiane
przez niego diagnozy. A różni się od takiego np. Lisa tym, że posługuje
się faktami a nie luźnymi dywagacjami na temat tychże faktów.

4. Data: 2016-01-25 10:27:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2016 o 10:22, LeoTar pisze:
> Dziwne byłoby gdyby nie był pewnym siebie skoro sprawdzają się stawiane
> przez niego diagnozy. A różni się od takiego np. Lisa tym, że posługuje
> się faktami a nie luźnymi dywagacjami na temat tychże faktów.

Trzeba życzyć Maxiowi żeby zmądrzał

5. Data: 2016-01-25 10:30:07

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Trzeba życzyć Maxiowi żeby zmądrzał

Nie bądź skromny, nie zapominaj o sobie z takimi życzeniami.

6. Data: 2016-01-25 13:02:30

Od: "dante" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

O to zapytaj na r...@w...edu.pl.

7. Data: 2016-01-25 13:14:42

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Tobie wydaje się że faktami, a to są bardzo stronnicze "fakty", na siłę
> robi z siebie gwiazdę, a ludziki to łykają.

Czy Ty jesteś na ty;e krytyczny wobec siebie, że potrafisz zaliczyć
siebie do tych "łykających" obrazek przeciwny?

8. Data: 2016-01-25 13:18:19

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Ja u siebie obserwuję znaczny postęp, u Maxa czy Korwina nie.

To znaczy, że jesteś na "krzywej wznoszącej" ku świadomości
rzeczywistości. ;-)

9. Data: 2016-01-25 14:45:45

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 09:37 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> I jeszcze raz pokaz analitycznych i prezenterskich umiejętności Maxa
> Kolonko. Od takich ludzi polskie pismaki powinni się uczyć warsztatu
> dziennikarskiego.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=gy165YXpEWc

Raczej kretyństwa.
--
stevep
-----

10. Data: 2016-01-25 14:46:35

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 10:22 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> Dziwne byłoby gdyby nie był pewnym siebie skoro sprawdzają się stawiane
> przez niego diagnozy. A różni się od takiego np. Lisa tym, że posługuje
> się faktami a nie luźnymi dywagacjami na temat tychże faktów.

Hmmm, pod warunkiem, że uznaje te "fakty".

--
stevep
-----

Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo
Re: Dla przytomnych
Ktoś tego nie przewodział?