Meble FORTE

1. Data: 2001-12-05 12:10:29

Temat: Meble FORTE
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o meble systemu Progress - te pokojowe, nie kuchenne. Ktos ma,
uzywa, rozlecialy mu sie, nie mogl zlozyc, bo nie pasowaly? Prosze o
wszelkie opinie. Moze ktos poleci inne?

J.

1. Data: 2001-12-05 12:17:07

Temat: Re: Meble FORTE
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Chodzi mi o meble systemu Progress - te pokojowe, nie kuchenne. Ktos ma,
> uzywa, rozlecialy mu sie, nie mogl zlozyc, bo nie pasowaly? Prosze o
> wszelkie opinie. Moze ktos poleci inne?
>
> J.

Nie wiem jak wygladaja te o ktorych mówisz, ale mam w domu meble Forte
pokojowe, kupione 3 lata temu w Makro za 1000PLN, przeżyły 4 przeprowadzki
(za tydzien 5) i całkiem nieźle sie maja, tzn. nie rozleciały sie, raz chyba
tylko musialem podklejac szuflady i dobic plyte z tylu szafek.

pzdr.

1. Data: 2001-12-05 13:18:51

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos ma,
> uzywa, rozlecialy mu sie, nie mogl zlozyc, bo nie pasowaly? Prosze o
> wszelkie opinie.

Żona kupiła, co prawda inny system. Łatwe w montażu; szuflady posiadają
unikalny system autodestrukcyjny - rozlatują się i to bardzo szybko.

> Moze ktos poleci inne?

Na dobrą sprawę wszyskie meble typu "zmontuj_w_domu_sam" należą do
kategorii: "zmontuj_i_nie_nie_ruszaj". Tę unikalną cechę zawdzęczają
m.in. demontowalnym okuciom mimośrodowym oraz dzielonym ściankom tylnym,
które dodatkowo "pozwalają" ustawić mebel niezgodnie z pionem :-(

Trochę mebli "popełniłem" i MZ tyla ścianka nie może być dzielona, bo to
ona stabilizuje mebel.

Mimo to nasze meble FORTE jedną przeprowadzkę przeżyły.

P.J.

1. Data: 2001-12-05 14:40:35

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> m.in. demontowalnym okuciom mimośrodowym oraz dzielonym ściankom tylnym,
> które dodatkowo "pozwalają" ustawić mebel niezgodnie z pionem :-(

Z FORTE nie mam jeszcze zadnego doswiadczenia, ale mam juz w domu u siebie i
u rodzicow troche mebli z paczki i tu moge dodac, ze te meble potrafia byc
calkiem stabilne jesli sie przy ich skladaniu zrezygnuje z mozliwosci
pozniejszego demontazu i procz fabrycznie dostarczonych srub kupi jeszcze
sloiczek dobrego kleju do drewna.Wtedy sie okazuje, ze mebel moze byc
calkiem stabilny mimo dzielonej plyty tylnej.

> Trochę mebli "popełniłem" i MZ tyla ścianka nie może być dzielona, bo to
> ona stabilizuje mebel.

Masz racje, ale widzialem tu dosc dobre patenty, np plyta tylna z wykonanymi
polaczeniami "na felc" - calkiem niezle rezultaty to dawalo. Jesli jest
naprawde zle, mozna z tylu mebla dac jakies rozpory "na skos", usztywni to
konstrukcje, koszt zaden.

Pozdrawiam

J.

1. Data: 2001-12-05 14:53:55

Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chyba
> tylko musialem podklejac szuflady i dobic plyte z tylu szafek.

Ja też mam Forte (4,20m meblościanki) już ok. 6 lat. Skręcałem "toto" 20
godz.- SAMA PRZYJEMNOŚĆ. Nie pasowały tylko cztery otwory, ale i tak jestem
zadowolony. Meble przeżyły jedną przeprowadzkę i wiele przemeblowań
(zmieniały nam się koncepcje ustawień w domu). Jestem zadowolony.
Grzesiek

1. Data: 2001-12-05 23:57:58

Od: Olga <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote:

> Chodzi mi o meble systemu Progress - te pokojowe, nie kuchenne. Ktos ma,
> uzywa, rozlecialy mu sie, nie mogl zlozyc, bo nie pasowaly? Prosze o
> wszelkie opinie. Moze ktos poleci inne?

Ja posiadam od roku - w sumie mamy ok 6 metrow tych mebli :-) Komody,
regaly, szafe narozna, szafke na tv/hifi/video i witryne. Jestesmy
zadowoleni, nic sie nie rozlecialo, nawet szuflady sa nadal w idealnym
stanie, choc uzywane dosc intensywnie. Do tego jeszcze byly transportowane
za granice, frachtem. Doskonale opakowane, przezyly podroz bez szwanku i
najmniejszego uszczerbku.

Ogolnie denerwuje mnie tylko jedna rzecz w nich. Ze sa na nozkach. Ciagle mi
cos wpada pod te meble (zreszta glownie dziecku zabawki) i musze kijem od
szczotki wyciagac :-)

Ale ogolnie sa fajne. Tez sie balismy skladanych mebli, bo to wiadomo co sie
o nich mowi, ale my jestesmy bardzo zadowoleni, Moim zdaniem sa solidne.

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2001-12-06 05:34:12

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest
> naprawde zle, mozna z tylu mebla dac jakies rozpory "na skos", usztywni to
> konstrukcje, koszt zaden.

Tak, to powinno zdać egzamin.

P.J.

pekniecia !- pilne