pekniecia !- pilne

1. Data: 2001-12-05 09:08:34

Temat: pekniecia !- pilne
Od: "KaZeK" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabieram sie dzisiaj do wypelnienia pekniec w moim mieszkaniu i dlatego
prosze was o porade. Sciany sa z gazobetonu a sufit karton-gips. Powiedzcie
jak zrobic zeby znowu nie zaczely pekac ...... czy glebsze szczeliny
potraktowac sylikonem akrylowym i wyrownac gladzia, czy stosowac moze gotowe
masy szpachlowe akrylowe (sa drogie) czy dawac siatke dodatkowo
wzmacniajaco............
Bede wdzieczny za odpowiedz

--
Pozdrawiam!
KaZeK

1. Data: 2001-12-05 12:40:15

Temat: Odp: pekniecia !- pilne
Od: "Piotr Piwowoński" <p...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie taśmy z włókna szklanego, a na to gładz szpachlowa

bez taśmy pekniecia sie znowu pojawią

1. Data: 2001-12-05 13:07:50

Temat: Re: pekniecia !- pilne
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> są takie taśmy z włókna szklanego, a na to gładz szpachlowa

Taśma antyrysowa, albo Antirisband.

Ale nie czekuj zbyt wiele.

P.J.

1. Data: 2001-12-05 13:09:27

Od: "Piotr Piwowoński" <p...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taśma antyrysowa, albo Antirisband.

ale wg mnie wystarczy taśma stosowana do łączenia płyt G-K

1. Data: 2001-12-05 13:57:51

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronach www.dulux.pl piszą że można też szczeliny wypełniać zwiniętą
gazetą i na to gładź gipsowa (ja nie stosowałem).

1. Data: 2001-12-11 07:46:50

Od: "Matias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabieram sie dzisiaj do wypelnienia pekniec w moim mieszkaniu i dlatego
> prosze was o porade. Sciany sa z gazobetonu a sufit karton-gips.
Powiedzcie
Mozesz mi powiedziec co to gazobeton? Ja mam sciany z betonu komorkowego na
to tynk gipsowy i jestem ciekawy czy tez mi beda sciany pekac.

1. Data: 2002-01-07 13:20:54

Od: "KAZEK" <r...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz mi powiedziec co to gazobeton? Ja mam sciany z betonu komorkowego
na
> to tynk gipsowy i jestem ciekawy czy tez mi beda sciany pekac.

U mnie to nie jest wina materialu jedynie blok krzywo siada.......

Układanie płytek, łazienka
sprzedam dzialki w Warszawie Wilanowie
ogrzewanie
produkty Koralle - znacie?