Meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA

1. Data: 2003-08-22 13:13:41

Temat: Meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA
Od: "zuleyka" <z...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was posiada meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA? (patynowana sosna/
świerk)
Albo zastanawia się nad ich zakupem? Ewentualnie zrezygnował z zakupu i może
mnie oświecić, dlaczego ich nie kupił? :)

Pasują mie te mebelki i nawet nie wyglądają na specjalnie "tekturowe" (jak
to niektóre meble z IKEI), ale zastanawiam się, czy:
- nadają się do książek (wytrzymałoś półek)
- nie rozpadają się po roku użytkowania
- niektóre mają bardzo silnie zaznaczone słoje, inne są delikatniejsze -
można sobie w sklepie wybraż, czy trzeba kupować w ciemno??

Pozdr

zula

1. Data: 2003-08-26 07:42:10

Temat: Re: Meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA
Od: "kedas" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Albo zastanawia się nad ich zakupem? Ewentualnie zrezygnował z zakupu i może
>mnie oświecić, dlaczego ich nie kupił? :)

Mamy kilka pozycji z Leksvika: dwie mniejsze komody, duzy i maly regal na
ksiazki, stolik nocny i stolik/lawa oraz biureczko z nadstawka.
Skladalo sie to bardzo szybko i bezproblemowo. Calosc daje naprawde fajne
wrazenie naturalnosci. Niezle (MZ) wyglada we wnetrzach utrzymanych - jak to
sie mowi - w tonacjach ziemi (piasku).

>Pasują mie te mebelki i nawet nie wyglądają na specjalnie "tekturowe" (jak
>to niektóre meble z IKEI), ale zastanawiam się, czy:
>- nadają się do książek (wytrzymałoś półek)
oba regaly ksiazkowe sa obciazone na maxa od niecalego roku (encyklopedie,
albumy i "zwykle ksiazki") - jak do tej pory nie ma najmniejszych problemow

>- nie rozpadają się po roku użytkowania
do roku mam jeszcze miesiac, ale na razie nic sie nie zapowiada :)

>- niektóre mają bardzo silnie zaznaczone słoje, inne są delikatniejsze -
>można sobie w sklepie wybraż, czy trzeba kupować w ciemno??
my nie wybieralismy i nie wiem, czy pozwola rozpakowywac na miejscu
zawsze jednak zostaje ta furtka, ze IKEA w ciagu 30 dni przyjmuje
pelnowartosciowy towar w oryginalnym opakowaniu bez sladow montazu - jak ci
sie nie spodoba, to najwyzej oddasz...

Dodam, ze w sypialni mamy lozko Hemnesa (podobny styl) i bez problemow po roku
uzytkowania (nie polecam natomiast materaca Sultan - ale to inna para
kaloszy). A u coreczki w pokoju jest komoda i szafa Granas (podobny styl co
te lekskviki bo naturalne drzewo swierkowe nielakierowane i bejcowane na bialo.

Pozdrowka
Kedas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl