Mechanika kwantowa

111. Data: 2009-01-27 21:16:38

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>
news:glntc3$7q8$1@news.onet.pl

[...]
> i miał kurwa rację, pieprzony kolo :)

Wenta na prezydenta!

Saulo

112. Data: 2009-01-27 21:19:00

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 21:12, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> i miał kurwa rację, pieprzony kolo :)

Zaczynam podejrzewać, że załatwił również wcześniejszą wygraną Serbii
z Macedonią. W przeciwnym razie, jak mi się wydaje, Norwegów
urządzałby remis i nie wycofaliby tego bramkarza.

113. Data: 2009-01-27 21:21:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ok, wybaczam wam po tym fajnym wyniku :)
> no i oczywiście mam czasami tak samo. nagła przerwa w kontroli.
> to dość ciekawe w sumie.

No widzisz, jemu też coś się stało.

Mi już lepiej.

Ewa

114. Data: 2009-01-27 21:22:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
>
> Wenta na prezydenta!

coś za często się zgadzamy... :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

115. Data: 2009-01-27 21:22:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Zamotałem się. Myślałem że to do mnie miało być.
> Adam

Wyszło na to, że znowu mamy coś wspólnego. ;)

Ewa

116. Data: 2009-01-27 21:22:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 13:19:00 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Zaczynam podejrzewać, że załatwił również wcześniejszą wygraną Serbii
> z Macedonią. W przeciwnym razie, jak mi się wydaje, Norwegów
> urządzałby remis i nie wycofaliby tego bramkarza.

Może pójdziecie na "kuchnię" z tą wymianą wrażeń "w temacie grupy" - tam to
dopiero pilnują, żeby było na temat, może by się co ruszyło wreszcie ;-)

117. Data: 2009-01-27 21:23:50

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant<b...@p...onet.pl>
.googlegroups.com

[...]
> Zaczynam podejrzewać, że załatwił również wcześniejszą wygraną Serbii
> z Macedonią. W przeciwnym razie, jak mi się wydaje, Norwegów
> urządzałby remis i nie wycofaliby tego bramkarza.

Wycofanie bramkarza na 14 sekund przed końcem w ogóle było średnim
pomysłem - niby nie miało prawa zaszkodzić, ale jaką właściwie korzyść
przynosiło wprowadzenie jednej osoby więcej do podawania sobie piłeczki, w
dodatku bramkarza, który na pewno rzadziej ćwiczy akcje ofensywne, niż
reszta i stanowi nadplanowy element układanki podbramkowej?

Saulo

118. Data: 2009-01-27 21:24:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Zaczynam podejrzewać, że załatwił również wcześniejszą wygraną Serbii
> z Macedonią. W przeciwnym razie, jak mi się wydaje, Norwegów
> urządzałby remis i nie wycofaliby tego bramkarza.

tacy są bramkarze. jak jest największy dym to ich nie ma

119. Data: 2009-01-27 21:25:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> w dodatku bramkarza, który na pewno rzadziej ćwiczy akcje ofensywne, niż
> reszta i stanowi nadplanowy element układanki podbramkowej?

koffam tę tfoją mądralińskość :)

120. Data: 2009-01-27 21:27:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Nie wiem dokładnie na czym polega rozwój/niedorozwój emocjonalny, ale
> chciałbym wiedzieć.

Przeciwieństwem rozwoju wcale nie jest niedorozwój, tylko ględzenie o
gorących 16. ;)

> Dobre pytanie.
> Może to dlatego, że jestem niedorozwinięty emocjonalnie. Mogę przecież.

A może słuchasz bredni starszych kolegów (albo takich, którym się
wydaje, że są doświadczeni w "ruchaniu", Bossz, co za słowo!)?

> A do mechanicznego ruchania chyba nie jestem zdolny...

To wróży, że będziesz dobrym kochankiem ;)

> A raczej do długości drogi hamowania.

A ta nie zależy od prędkości?

> W każdym razie myślenie za kółkiem sprawia mi przyjemność.

No widzisz, mi też, to dla mnie jedna z większych przyjemności. :)

Ewa

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)