Mechanika kwantowa

121. Data: 2009-01-27 21:29:30

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:glnuos$k72$1@nemesis.news.neostrada.pl

[...]
> No widzisz, mi też, to dla mnie jedna z większych przyjemności. :)

Czy to powoduje, że mniej Was denerwują durnie na drodze?

Saulo

122. Data: 2009-01-27 21:29:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 22:27:45 +0100, medea napisał(a):

> Przeciwieństwem rozwoju wcale nie jest niedorozwój, tylko ględzenie o
> gorących 16. ;)

Gorące 16-ki to legenda stworzona przez starszych panów :-D

> A może słuchasz bredni starszych kolegów (albo takich, którym się
> wydaje, że są doświadczeni w "ruchaniu", Bossz, co za słowo!)?

> To wróży, że będziesz dobrym kochankiem ;)

> A ta nie zależy od prędkości?

...i od masy ;-PPP

> No widzisz, mi też, to dla mnie jedna z większych przyjemności. :)

Za kółkiem? - tam to ja tylko klnę zwykle ;-PPP
Ale - tylko tam :-D

123. Data: 2009-01-27 21:30:50

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@g...googlegroups.com

> [...]
>
> Wycofanie bramkarza na 14 sekund przed końcem w ogóle było średnim
> pomysłem - niby nie miało prawa zaszkodzić, ale jaką właściwie korzyść
> przynosiło wprowadzenie jednej osoby więcej do podawania sobie piłeczki, w
> dodatku bramkarza, który na pewno rzadziej ćwiczy akcje ofensywne, niż
> reszta i stanowi nadplanowy element układanki podbramkowej?

Komentatorzy twierdzili, że sprawa ma sens tylko trzeba mieć
precyzyjnie dopracowany schemat rozegrania takiej akcji, ale jak widać
gdzie Wikingów siedem tam nasi grają w półfinale

124. Data: 2009-01-27 21:32:43

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> koffam tę tfoją mądralińskość :)

no ale po co go właściwie wprowadzili?
podejrzewam, że nie chodziło o stworzenie przewagi liczebnej, dającej
(iluzoryczną) przewagę faktyczną, tylko o to, żeby to on strzelił tę bramkę
dającą awans
- a tu przekombinowana dupa
(i nic nie pomogło, że operator ciągle jeździł z kamerką po twarzach
Norweżek, jakby Polek było mało)

saulo

125. Data: 2009-01-27 21:33:53

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> (i nic nie pomogło, że operator ciągle jeździł z kamerką po twarzach
> Norweżek, jakby Polek było mało)

na widowni rzecz jasna

saulo

126. Data: 2009-01-27 21:34:44

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 21:24, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> tacy są bramkarze. jak jest największy dym to ich nie ma

I jeszcze jeden aspekt, miny niemieckich kibców

127. Data: 2009-01-27 21:35:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> bramkę dającą awans
> - a tu przekombinowana dupa
> (i nic nie pomogło, że operator ciągle jeździł z kamerką po twarzach

tak czy siak
nie będzie gazu z norwegii

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

128. Data: 2009-01-27 21:36:37

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> tak czy siak
> nie będzie gazu z norwegii

no trudno - nabukamy sobie od bratanków

saulo

129. Data: 2009-01-27 21:37:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> I jeszcze jeden aspekt, miny niemieckich kibców

bezcenne
i to:
http://pl.youtube.com/watch?v=_LtoqGPn8Cc

130. Data: 2009-01-27 21:37:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
>
> no trudno - nabukamy sobie od bratanków

może zakupmy miliardy zapalniczek

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)