Medion - wsparcie techniczne...

następny post »
From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Medion - wsparcie techniczne...
Date: Thu, 4 Mar 2010 16:27:00 +0100

Cos mnie podkusilo i kupilem sobie taniego (250 pln) laptopa Microstar na
allegro...
oczywiscie laptop stary bez systemu i sterownikow itp..
okazalo sie ze producentem jest firma Medion
zainstalowalem sobie XP i szukalem sterownikow do grafiki...
na stronie producenta byly jakies ale archiwa zip. do pobrania byly
uszkodzone
z glupia wypelnilem na stronie medion.de formularz kontaktowy i opisalem
problem....
znajac zycie, nie liczylem na jakakolwiek reakcje,
jakie bylo moje zdziwienie gdy po 15 minutach dostalem maila z linkiem do
sterownikow...
malo tego za chwile telefon z niemiec (na moja komorke podana w formularzu)
i przez 10 min facet ladna polszczyzna prowadzil mnie krok po kroku przez
cala instalacje, rozlaczyl sie dopiero jak powiedzialem ze wszystko OK.
Medion dla mnie zawwsze bylo jakas tam firma krzak jak wiele innych ale po
dzisiejszej akcji zmieniam zdanie ;-)))
Czy ktos ma jakies doswiadczenia z innym sprzetem tej marki (TV czy
aparaty?)

pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl